lørdag, februar 17, 2007

Vinterferie - Winter vacation

Så har vinterferien begynt. Vi har ingen planer annet enn å være hjemme å ta det med ro. Muligens begynne å pusse opp i stua vår. Jeg håper at det går an å få begynt på det. Datteren er på treningssamling i brytelokalene våre i helgen. Norgesmesterskapet nærmer seg med stormskritt, og det gjelder å være godt trenet til da. Sønnen sitter og taster på pc`en sin,han skal fortsatt ta det med ro etter at skulderen har vært ute av ledd for andre gang på en måned. Jeg håper også å få sydd litt småtteri... ;-}

Winter vacation is here. I have no plans,excet from relaxing,and maybe get to do some sewing. Perhaps we can start redocrating our living room this week.I hope so. My daughter is at a wrestling camp this weekend,and my son is sitting with his pc as usual ;-}



7 kommentarer:

Sigrun sa...

Sol, you can read a good garden book! Have a nice holiday.

Sigrun

Mia sa...

Koselig med vinterferie. Og selv om det høres spennende ut med oppussingsplaner, så må du ta det med ro også - er det ikke det ferie dreier seg om...? Kos deg ihvertfall. Klem fra meg.

Anonym sa...

Kos deg i vinterferien. Oppussing er spennende :)

Clare and Mike sa...

Such beautiful and delicate photography!

Ellie sa...

Ville bare få ønske deg en koselig vinterferie!

Anonym sa...

Kos deg i vinterferien, håper du får tid til både å pusse opp og sy litt, kjekt å ha noe å gjøre på.

Sol sa...

Hallo dere, takker igjen fpr hyggelige kommentarer.Her er både vinterferien og oppussingen i gang...deilig på hver sin måte.Jeg har til og med fått sydd litt i dag,så det har blitt lite med avslapping. Bør nok ta meg litt tid til det også.Føler meg ikke helt restituert etter vinterens laaange kikhoste.Fint at dere er der!
Thank you very much for your comment Clare ;-}