onsdag, mars 28, 2007

Naturbilde- along ~ Nature Photography-along

Jeg har meldt meg på Naturbilde-along som Unni på Hobbyboden har dratt i gang. Dette er ukens bidrag fra meg. Den vakreste vårblomstenjeg vet,er blåveisen.Den er ganske kortsilket enda,men legger en seg ned på alle fire,så lar den seg fotografere ;-} Klikk på knappen så kommer dere til Naturbilde-along-siden.

I have joined a Nature photography-along.Click the button above to go to their site. This weeks contribution is a photo of my favourite spring flower of them all ;-}

18 kommentarer:

Anonym sa...

Nyyyyydelig bilde!!! Jeg får ta meg en titt på den alongen. :0)

Hulda sa...

Helt fantastisk flott blåveisbilde!

Anonym sa...

Å,den var flott, når blåveisen kommer opp av marken er det VÅR...

Ha en flott dag...

Sarah sa...

Smukt billede.
Jeg håber da virkelig at du finder en swap-ven til din datter... Kan desværre ikke hjælpe da jeg ikke har nogen børn. Kun en søster på 16 (hun er måske lidt gammel).
Hav en god dag.

Sol sa...

Hei Sarah,det er alltid koselig å lese kommentarene dine....Jeg har ikke funnet noen swap-venn enda dessverre, så hvis søsteren din har lyst,så kunne det gå bra det. Datteren min blir 12 til sommeren, men det er jo ikke alderen som teller egentlig,bare det at man kunne sende hverandre en hyggelig liten gave....
Vårklem fra meg.

Mia sa...

Åh, for et herlig bilde av blåveisen! Jeg har ikke sett noen blåveis her hos meg enda. Gleder meg til hvitveisen også - de vokser i massevis her hos oss, mens blåveisen ikke er så villig.

Håper du finner noen som datteren din kan bytte gave med. Har ikke noen barn selv, dessverre.

Anonym sa...

Rigtigt flot billede :-)

Anonym sa...

Herlig bilde!!!
Jeg har ei jente på 12 ..snart 13 år som gjerne vil bytte pakke med jenta di :) Min jente er også veldig misunnelig på mamma`n sin som får pakker i posten ;)
Så om du fortsatt er interissert ???
Min mail add. er : akgb71@hotmail.com
Vennlig hilsen meg :)

Sol sa...

Oi, ja Solstad,det er klart jeg er interessert!!Nå blir datteren min kjempeglad ;-}Jeg sender deg en mail....

Anonym sa...

Hei Sol, innom for å ønske deg en riktig god påske, kos deg og slapp av. Takk for koselige kommentarer fra deg, setter stor pris på de. Alltid kjekt å komme inn til deg og se på de nydelige bildene dine. Klem fra meg.

Timotei sa...

Nydelige blåveis! Blir så imponert over de flotte bildene du tar!

JULIEK sa...

Så nydelig ett bilde. Artig along dette. Får kanskje melde meg på jeg også når formen blir bedre. Ikke mange bilder jeg tar nå for tiden. Ha en fin helg. Klem : )

MODERN COUNTRY sa...

Takk for støttendes ord i denne vanskelige tiden. Heldighvis er vi en stor famile med mye varme og nære bånd, det hjelper min søster og samboer i en vanskelig tid. Det er helt ufattelig tragisk alt sammen og det er vanskelig å skjønne i det hele tatt.Vi tar en dag av gangen, min søster minutt for minutt. Jeg føler så inderlig med henne og mitt hjerte gråter...Håper hun kan finne en grunn til å fortsette livet og at hun kan oppleve nye og positive opplevelser i det kommende året. Det blir vel vanskelig for henne, men vi skal gjøre alt for at hun skal føle seg elsket og støttet.

Vil ønske deg og dine en fin påske, ta godt vare på hverandre!
Det er veldig viktig.
Varm klem fra Aina :)

Elligo sa...

Takk forkommentaren på bloggen min.Kjempefine blåveis,jeg har også en i min hage.Ha en riktig god helg:)

Beate sa...

Åh, for et herlig vårstemningsbilde. Er på naturbilderunde. Utrolig mange fine bilda rundt omkring. Dette er et av favorittan mine. God påske :)

Anonym sa...

This is my first post I'd love to thank you for such a terrific made forum!
I was sure this is a nice way to introduce myself!

Sincerely,
Monte Phil
if you're ever bored check out my site!
[url=http://www.partyopedia.com/articles/monster-truck-party-supplies.html]monster truck Party Supplies[/url].

Anonym sa...

Hi There I'd like to thank you for such a terrific quality site!
Just thought this is a perfect way to introduce myself!
In order to acquire wealth it is usually a sensible conclusion to start a savings or investing game plan as soon in life as imaginable. But don't despair if you have not thought of saving your assets until later on in life. As a consequence of hard work, that is experimenting the best investment vehicles for your capital you can slowly but surely increase your funds so that it extends to a big amount by the period you hope to retire. Observe all of the accessible asset classes from stocks to real estate as investments for your money. A smartly diversified portfolio of investments in a wide range of asset classes may help your money multiply throughout the years.

-Ashlee Markgraf
[url=http://urwealthy.com]currency conversion [/url]

Anonym sa...

Hello. My wife and I bought our house about 6 months ago. It was a foreclosure and we were able to get a great deal on it. We also took advantage of the 8K tax credit so that definitely helped. We did an extensive remodeling job and now I want to refinance to cut the term to a 20 or 15 year loan. Does anyone know any good sites for mortgage information? Thanks!

Mike