tirsdag, august 28, 2007

Schneewichen


De nye rosene mine regnet fullstendig bort tidligere i sommer, og jeg fikk ikke nyte dem skikkelig.... Nå står de derimot i full blomst for andre gang, og jeg håper at frosten holder seg borte. har jo hørt at det er flere steder i landet man har kunnet skrape is av bilrutene om morgenen.......Alt for tidlig spør du meg.
Denne nydelige hvite rosen heter Schneewichen

My new roses didn`t like the heavey rain too much earlier this summer....Now they are in full bloom for the second time, and I hope that frost won`t come. I`ve heard on the radio that many places in Norway there`s been frost in the morning. Much too early if you ask me......
This lovely white rose is called Schneewichen.

Det er ikke alltid at bilder trenger å være sylskarpe...Dette er en blomst jeg hadde i en urne i fjor sommer,og som jeg pantet i rosebedet mitt etter at den var ferdig blomstret. Den har enda ikke kommet med blomster, selv om den står frisk og grønn. Vinden hjalp meg med uskarpheten da jeg fotograferte den ;-}

1 kommentar:

Anonym sa...

Den hvite rosen var jo bare nydelig da...

Ha en flott kveld...