søndag, desember 11, 2011

10. OG 11. Desember

I går var det full rulle med brytestevne fra tidlig morgen til seint på ettermiddagen. Det ble et vellykket arrangement, med masse unger som boltret seg på brytematta. Jeg var ganske sliten når jeg kom hjem, selv om jeg holdt meg vekk fra brytematta, og det ble ikke ork til å poste noe adventsinnlegg. Så derfor slår jeg til med to kalenderinnlegg i dag! Dette vakre synet møtte meg når jeg kom ut av huset i går tidlig...Vakkert, vakkert med soloppgang!
Ingen god start på dagen i dag dessverre. Våknet opp av alt absolutt snurret rundt i full fart, så det var bare å klamre seg fast til senga og håpe at jeg ikke datt ut ha ha.(ikke noe å le av egentlig men....) Sånn er det når man har det for hektisk, da sier kroppen i fra. Heldigvis ga svimmelheten seg etterhvert. Dagen har blitt tilbragt i sofakroken med ski på TV, levende lys på bordet, og koselig lys i de mange lysslyngene mine.......

Ingen kommentarer: