mandag, desember 12, 2011

Norway......

Da var brytejenta mi hjemme igjen fra internasjonalt stevne i Polen. Det er det koseligste som har skjedd denne dagen! Jeg tror jammen at hun har truffet på nissen der nede i Polen, for hun kom hjem med mange julegaver, og det første hun gjorde da hun kom innenfor døra, var å lukke seg inne på rommet sitt for å pakke inn julegaver.......
Hun kom også hjem med bronsemedalje! Kjempeflink!Den pryder kalenderbildet i dag, sammen med den nye fine landslagsskjorta.

I kveld greide jeg også å få pakket inn den siste julegaven som skal avgårde til vestlandet.............

.....så i morgen fyker en stor pakke avgårde vestover.......;-}

1 kommentar:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med bronsejenta di.
Ho er utruleg flink:O)
Godt å vere ferdig med gåver som skal sendast av garde. Eg har alle mine rundt meg så eg slepp det.
Ha ei fortsatt fin adventstid.
Hildeklem*