søndag, desember 18, 2011

Den store bakedagen

I dag har jeg hatt den store bakedagen, men jeg må jo først fortelle om i går....... I går hadde vi den store shoppedagen, og satte avgårde innover til Ikea og Sandvika storsenter med friskt mot ;-} Ikea gikk faktisk kjempegreit! Jeg var jo egentlig skeptisk til Ikea på en lørdag sånn rett før jul, men det gikk jo så fint så. Ganske greit også når man vet hva man skal ha ;-} På Sandvika storsenter hadde vi selskap med tusenvis av andre shoppere, men vi slapp å slåss om varene he he..... Slitsomt var det likevel, men nå er julegavene i boks. Bildet er tatt på senteret, fra vinduet ut mot lyspyntet shoppingsenter. 
I dag har jeg som sagt hatt den store bakedagen, det har blitt både solskinnsboller og julebrød, så har vi litt å servere om det skulle komme noen gjester i jula. Gleder meg til i morgen for da kommer sønnen hjem på juleferie. Og to dager til på jobb nå, så har jeg juleferie også, det kjennes ganske bra!

Ingen kommentarer: