fredag, desember 02, 2011

Å gjøre ferdig julegaver

Jeg har vært litt "flink" til å holde på med håndarbeid i sommer/høst/vinter, og det har resultert i en del ting som jeg har tenkt å gi bort i julepresanger. MEN, det er jo ikke alt som er helt ferdig, så i dag har jeg sydd ferdig sidesømmene i ei pute som jeg har strikket. Noe må man jo gjøre når man er førjulsforkjøla og ikke kan være på jobb. Skulle forresten gjerne vært på jobb i dag, for i dag arrangerer vi den årlige julemessen vår, som vi har jobbet med i hele høst og vinter for å få ferdig, men, men bassiluskene lever visst sitt eget liv.....;-/
På putene har jeg festet kule knapper fra Snella & Petronella. Puta med tøff jente-knappene har datteren min fått, for hun er jo nettopp det.... ;-}Jeg er forresten superfornøyd over å se at jeg fikk noen kommentarer på forrige innlegg!!! I`ll be back! 

Ingen kommentarer: