onsdag, desember 07, 2011

Mio Min Mio

Det eneste jeg har rukket å ta bilde av i dag, er søte Mio`en vår som vi er så glad i. Etter en rask tur ute i nysnøen, syntes han det var best å komme inn i varmen og rulle seg sammen som en ball på heklateppet mitt. Skulle gjerne ha gjort det samme, men jeg måtte jo på jobb,...... Og etter jobb har dagen gått i ett. Jeg har ansvar for lister og påmeldinger til brytestevnet som vi skal arrangere på lørdag, og det er mye å passe på. Det blir nok ikke tid til flere julesysler før på søndag tenker jeg ;-} Jeg fåt heller snike til meg noen minutter i blogglandia for å se på alt det fine dere andre holder på med i adventstida.

1 kommentar:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Fine fine Miopusen.
Avogtil skulle eg ønskje at eg var katt og budde i ein go heim:O)
Lukke til med bryterstevnet.
Hildeklem*