fredag, desember 09, 2011

Pakke(r)i posten

Jeg ble kjempeoverrasket da jeg så det lå pakkelapp i posten i dag. Den var fra svigermoren min, og jeg var ikke sein til å ta en tur innom posten for å hente pakken. Inni den store Norgespakken lå det morrpølse, (eller mårpølse som vi sier), sjokolade og annet godteri, og siste men ikke minst julegaver til hele familien. Det er MORO med pakke i posten. Det vokser jeg visst aldri i fra.
Datteren har reist til Polen sammen med landslaget, for å delta på brytestevne i helgen. Jeg er kjempespent på hvordan det kommer til å gå!! I morgen skal vi arrangere brytestevne her, så det kommer til å bli en travel lørdag, og lite med juleforberedelser....

1 kommentar:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Me veks aldri fra å glede oss over pakke i posten:O)
Finefine pakkar de fekk ivertfall.