onsdag, september 20, 2006

Flere loppefunn - More Flee Market stuff

Jeg hadde problemer med å få lastet opp bilder på bloggen i går kveld og da kom ikke disse bildene med. Disse er også fra loppemarkedene jeg var på på Lørdag. Bollen er sikkert gammel,og har litt gulnede merker hist og her. Den skal få stå til pynt. Det står Stavanger Flint under den.

Dette lille eggeglasset var den minste og den dyreste tingen jeg kjøpte. 30 kr. Sikkert gammel den også,og ørlite medtatt,men til pynt sammen med andre eggeglass gjør den seg fint.


Jeg var på utkikk etter små glassvaser,men det var ikke så mye av det. Og de som fantes hadde et mer moderne look...Men jeg fant disse bittesmå her(ser ikke så små ut på bildet men..) de har muligens vært salt og pepperbøsser en gang.


Så et nytt bilde av osteklokken jeg kjøpte,fra en litt annen vinkel.

These are all items that I ought on the Fllemaket on Saturday. I didn`t get to upload the photos on Blogger yesterday ;-} The bowl with the rose on,are old and comes from Stavanger Flint. I love the little even if it`s old and "worn". I was looking for some small glass vases,and found these two. Lovely! The laste photo is of the same item as in the last post.

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Ja her var det utrolig mye fint. Blir helt imponert jeg over alt dere bloggere finner på loppemarked. Utrolig med de lekre blåhvite koppene til den prisen. Osteklokken var jo også nydelig, drømmer om en osteklokke selv jeg. Må vel ut å lete : )

Hulda sa...

Så nydelig den bollen var! Jeg er så svak for slike boller. Jeg har funnet to som ligner på denne. Tar jeg ikke mye feil tilhører de et bollesett med 3 boller i ulike størrelser. De er skjønne! De to jeg har er av de minste, og jeg har dem til pynt nederst i tallerkenhylla.

Må også få si at jeg syns quilten din var nydelig, så fine farger, det var virkelig høstlig.

Anonym sa...

Virkelig fine funn! Bollen jeg fant var også fra Stavanger flint, og kan minne om din! Bare sjarmerende med noen små skader!

Sol sa...

Heia!
Ja Julie,man blir jo inspirert av alle disse loppemarkedsdamene som blogger om fine skatter og gode kjøp ;-} Tenker du må ut å lete litt sjøl også.Jeg var veldig glad for at jeg fant den osteklokken. Hmmm, men man må vel levere litt til loppemarkeder også tenker jeg,sånn at det ikke fyller seg helt opp i skuffer og skap ;-}
Hulda;Ja jeg har sett at du har mange fine boller. Kanskje jeg må se etter boller som passer til denne.Tusen takk for fine ord om quilten....
Karna; Gratulerer med ny butikk. Skal nok ta kontakt etterhvert med en bestilling! Enig det er sjarmerende med klitt skader,da ser man jo at det har blitt brukt.