tirsdag, september 19, 2006

Sommerfughjerte- bildet er ferdig! - My Butterflyheart- quilt is finished

I dag har jeg gjort ferdig bildet mitt! Fotoet yter det ikke helt rettferdighet ser jeg,men dere får i alle fall sett hvordan det ble. De to hjertene i filt (med vatt inni) har jeg hengt på bildet med bast. Det passet godt til naturfargene. Selv om det nok er lite sommerfugler å se om høsten, så ble det nok et høstbilde med høstfarger dette her ;-}

Today I finished my wall-hanging. The photo doesn`t show it right I think,but you get an impression of what it look like. Even if there are`nt many Butterflies this time of year, I think this is an autumn quilt with autumn colours ;-}

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, det vart lekkert!!
Så flink du er, både til å sy og ta flotte bilder!

Timotei sa...

Å, det ble flott! Liker så godt de buede linjene du quilter med. Det gir bildet så mye liv, synes jeg!

JULIEK sa...

Sånne bilder blir man rett og slett glad av. Nydelige varmer farger som passer godt inn i den mørke høsten : )

Anonym sa...

Det ble nydelig, vakre høstfarger. Noe fint å se på, det er kjekt det.