onsdag, september 06, 2006

Solnedgang på Vestkapp - Sundown at Westcape

Jeg sitter stadig og ser gjennom sommerbildene mine. Noen av dem havner i søplebøtta,mens andre er klare for redigering. Det er kjempemoro å jobbe med Photoshop. Jeg prøver jo å redigere bildet ferdig i søkeren når jeg tar bildet,men det er moro å sitte å pusle med å finne nye utsnitt osv.....Dette er fra den fantastiske solnedgangen på Vestkapp.

I`ve been looking through my photos from this summer. Some of them I just delete,but others are ready for some work in Photoshop. I try to adjust everything when I take the photo,but it`s great fun to play with the photos in Photoshop. Make new cuts and so on. This photo is from the fantastic sunset at Westcape.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig bilde, fine farger. Har også begynt å redigere og fotografere litt, synes det er både kjekt og spennende.

Anonym sa...

Nydelige bilder du kommer med!!Åh så heldig du er som har photo shop!!!!!

Anonym sa...

Du tar så mange fine bilder, nydelige!!

Hulda sa...

Bildet var flott! - og ja, det er alltid spennende å redigere, og få fram det beste i bildene.

JULIEK sa...

Helt fantastisk!!!!!! Må jo bare spørre hvordan du fikk til dette. Har du redigert noe med fargene? Har enda ikke fått photoshop, men nå gleder jeg meg. Må være utrolig artig å leke seg med bildene : ) Blir å spørre deg masse jeg altså : )

Sol sa...

Takk til dere trofaste bloggere som kommer med slike koselige kommentarer.Ser at det er flere enn meg som synes det er moro å holde på med Photoshop.
Julie;Om jeg husker rett så har jeg økt kontrasten litt og justert fargebalansen en tanke også. Men de flotte fargene er det jo solen og skyene som har skapt ;-}

Line sa...

Du har utrolig fine bilder i bloggen...veldig imponerende og inspirerende :o) ha en fin helg!

Tone sa...

IMPONERT - igjen... God helg til deg :-)

Sigruns German Garden sa...

Hi, I am also a photo-shop worker, but only sometimes. I like also to make collages and frames around my pics.

Sigrun

Sol sa...

Igjen, kjempemasse takk for koselige kommentarer! jeg ønsker dere også en veldig god helg.
Sigrun;It takes time to work wth the photos in PS(photoshop),so I can understand that you upload your photos just as they are. But when you have some spare time it`s great fun to make a collage,or put a frame on your photos.