søndag, september 17, 2006

Skogstur - A walk in the woods

Det har vært nydelig vær i helgen,og like varmt som om det var sommer ;-} Vi tok en liten tur i skogen i det fine været, og Ixusen fikk være med. Det resulterte blant annet i disse to bildene. det begynner å bli nydelige farger i naturen nå. Jeg gleder meg til å ta med meg D 70`en og leite etter fargerike motiv.

We`ve had lovely weather ans summerlike temperature,and went for a walk in the woods. I had my Ixus with me,and took a few shots,among them these two...Starting to get beautiful colours now and I just can`t wait to bring my D 70 and look for colourful views.

8 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelige motiv! Fluesoppen er morsom og spesiell i naturen. Det er alltid et vakkert syn å få øye på, men den er lumsk og farlig hvis man smaker på. ;o) Nydelig vann med nøkkeroseblader.

Anonym sa...

Du tar fantastiske bilder! Flotte farger i naturen!

Anonym sa...

Jeg er bare så imponert over de fine bildene du tar! Hva slags kamera bruker du? Jeg har et speilreflekskamera som jeg har brukt mye, men det er jo ikke digitalt så da blir det litt tungvint å bruke synes jeg. Digitalt speilreflekskamera står øverst på ønskelisten!

JULIEK sa...

Ja du sol med dine bilder. De er rett å slett nydelige : )

Tone sa...

Vakre,vakre bilder... Lurer også på hvilket kamera du har :-)

Sol sa...

Hei dere.
Hulda; Ja Fluesoppen setter virkelig farge på naturen. det er vel kanskje fordi den er så farlig,at den har så sterk farge.....? Hva vet jeg...
Karna;Takk skal du ha!
Timotei;Jeg har et Canon Ixus 750,som disse to bildene er tatt med.Jeg har også et Nikon D70 digitalt speilrefleks kamera. det er det jeg tar de fleste av bildene mine med.Det koster jo en del med speilrefleks kamera,men en er jo ikke nødt til å kjøpe et helt nytt. Det finnes mange ivrige fotografer som er med på utstyrsjaget og kjøper seg nytt kamera hvert år,og av den grunn selges det helt flotte ganske nye kamera. Det er lurt å undersøke litt.
Julie;Takk,dine kommentarer er alltid like gode å lese ;-}
Leah;Tusen takk. Jeg har skrevet litt lenger opp her hvilket kamera jeg bruker ;-}
Ha en flotters dag dere.

Sigruns German Garden sa...

Sol, you mean Nikon D 70? Your photos are very good, I like the fly agaric.

Sigrun

Sol sa...

Sigrun;Yes I mean Nikon D70. A great camera!