torsdag, april 19, 2007

Et lite hjørne av stuen ~A corner of my livingroom



Vi er ferdig med oppussingen av stuen,men absolutt ikke ferdige med å sette opp hyller,henge opp bilder osv,....osv. Men her er et lite hjørne av stuen.jeg kjøpte et nytt avlastningsbord på IKEA, som jeg er kjempefornøyd med.det skal ikke stå foran vinduet,men har fått en foreløpig plass der. Nye gardiner er strøket og hengt opp,så litt har jeg jo fått gjort ;-}
Krukkene på det siste bildet kjøpte jeg tidligere i vår. de kommer fra det svenske Cult design...Jeg har "forelsket" meg helt i produktene fra dette firmaet ;-} Har mer av det,men det får jeg vise fram en annen gang. Ha en god helg alle sammen!

9 kommentarer:

Anonym sa...

wow!!!
Så flott det ble, og bordet var jo veldig fint:)
Veldig lekkert. Så flinke dere har vært.
Gardinene så også nydelige ut.
Nå kan du virkelig være stolt av deg selv!!!

Susan sa...

How delightful, dainty and beautiful. Looks so relaxing!

Stina sa...

Hej vännen!

Hoppas att det är bra med er.
Ska börja tillverka fler hjärtan nu.
De ska också börja säljas i butik. Men där blir de dyrare.
Tänkte tala om priserna i alla fall...som jag tar.
Stort hjärta 150 kr
Mellan 130 kr
Litet 100kr frakt ingår

Är ju inte så van vid sånt här. Men ska väl hitta på nåt bra sätt att skicka dem på.
OM du fortfarande är intresserad så hör gärna av dig ...så börjar jag tillverka.:-)

Puss Stina


Jag såg att du gav förslag på att vi bytte något istället. Det tycker jag låter kul.
Kram

Hör av dig. Stina

Hulda sa...

Skikkelig koselig det bordet ditt, fint pyna også. Kurver er jo et "must" for meg også. :) praktiske og fine samtidig er de.

Flott vogn og vuggeteppe du sydde da datteren din ble født.

Kreoline sa...

Så kjempekoselig, kurver er nesten et must, i hvert fall til oss som strikker og syr. Du synes nok det er herlig å være ferdig, nå kan du bare nyte synes av "ny" stue. Ha en kjempeflott tur til Gøteborg, og en nydelig helg. Klem.

Anonym sa...

Åååå... dette var virkelig nydelig, så flink du er...

Ha en flott kveld...

Mia sa...

Nei men, SÅÅÅ vakkert, Sol! Utrolig luftig, lyst og delikat. Herlige gardiner, og bordet med kurvene og det hele var bare så fint. Gleder meg til å se flere bilder av den ferdig oppussede stuen. I mellomtiden så håper jeg at du får en kjempefin helg. Klem fra meg.

n o r d i n g å r d e n sa...

Åååhh så vackert du har och vilka fina bilder!!! Gerberan var ju bara för tjusig där och vilken fin gardin! Ha en bra helg önskar Mari.

Anonym sa...

Kjempe koselig krok i din stue, og veldig stilige potter...

Lykke til i Gøteborg!