lørdag, april 07, 2007

Fotografering ~ Photographing

I dag har jeg "stått på hodet i" et par buketter med Ranunkler og en liten vårlig bukett med Hvitveis og Blåveis, for å fotografere. Ranunklene er virkelig "fotogene"....og morsomme å ta bilder av. Dette er at av bildene, og det skulle ikke forundre meg om jeg legger ut flere bilder etter hvert ;-}
Ellers har vi vært en liten dagstur for å besøke noen venner av oss på en hytte ikke så alt for langt unna. Datteren har vært så heldig å få være med dem på hyttetur,og hun koser seg skikkelig.Hun kommer ikke hjem før i morgen. I dag var hun med på et barneskirenn som arrangeres hvert år på Påskeaften, det hadde visst vært kjempemoro. Alle sammen fikk premie ;-}

Today I`ve done some macro photographing of a boquet of Renuncles and a tiny boquet of Anemones..I really enjoyed taking photos of these flowers...they are so "photogenic". This is one of the photos... We`ve also been on a daytrip to visit some friends at their cottage. Our daughter are lucky to stay with them...,and today they joined a skiing competition that is held each Easter. They all won a price ;-}



4 kommentarer:

Solstad sa...

For et søtt og nydelig bilde!! Har du gått på fotokurs...eller er du fotograf? Kunne tenkt meg mange av dine bilder på veggen min jeg :)
Så kjekt for datteren deres da :)
Klem.

Mia sa...

Nyyyydelig bilde av ranunkel (noe av de vakreste blomster jeg vet om...) Kos deg videre i påsken, Sol! (Jeg tror vi må sitte oppe litt i natt, virker som det er lamming på gang, igjen... Bare kos, det).

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar bild!!

Lusthuset sa...

Vad fin bilden av den lilla ranunkelknoppen är. Att fotografera är ju så roligt. Ibland undrar nog folk vad man har för sig när man står med näsan i backen. Jag är ju sådan att jag oftare fotograferar blommor än människor och utsikter.