fredag, april 06, 2007

Solskinnskake og bittelitt bursdagsfeiring....~Cake and a lttle bit of Birthday celebrating

Mias oppskrift på solskinnskake er kjempegod. Den bakte jeg i går.Passer godt nå i påsken ;-} Så, takk for at du la ut oppskriften på bloggen din Mia! Jeg fyller 29 år, for hvem vet hvilken gang.....,i dag. Vi har ikke feiret noe særlig,men solskinnskake og vafler har vi spist...Til og med lille Mio har spist vafler i kveld...det syntes han visst var skikkelig godt.
Nå sitter jeg og taster litt på bærbar`n mens jeg ser på påskekrimmen....Tror jeg må konsentrere meg om tv`n for jeg fr liksom ikke helt med meg handlingen når jeg taster her....Også jeg som trodde jeg var så bra på Multitasking...... Ha en fortsatt fin kveld dere.

Mia had a recipe of a cake on her blog this week,and I decided to make that cake for my Birthday,which is today. We haven`t celebrated much,but we had cake and waffles this afternoon.Even our little kitten Mio ate waffles ;-} He loved it....
I amwatching a crime on tv while I am writing this...I think I better just watch tv...I am not as good with multitasking as I thought I am....Have a great evening.

4 kommentarer:

Betty Jo sa...

Happy Happy Birthday!!! I hope you've had a wonderful day. Your photos are so pretty and the cake looks yummy. The flower on your last post is beautiful. xoxo

Solstad sa...

Gratulerer med overstått bursdag !! Jeg kjenner et merkelig sug i magen når jeg tenker på min bursdag (i mai)......jeg synes det var helt greit å fylle både 30 og 35 år ...men nå Uæh!!!..å bikke 35 er helt forferdelig synes jeg!:)
Fortsatt God Påske! Klem.

Sol sa...

Thank you very much Betty Joe! Always enjoy your comments.Great to see that you`re back blogging again.I love your scrapbook layouts...Hugs.
Solstad;Tusen hjertelige takk!Det er ikke bare-bare å bli eldre nei...,men ikke mye en kan gjøre med det ;-} Og du er bare barnet enda du da.....Våren er en fin tid å ha bursdag på da..;-} Fortsatt god påske til deg også.Klemmer.

Mia sa...

Åh, Sol, gratulerer så masse med bursdagen igår! Er det ikke kjekt at man kan fylle 29 gang på gang...? (har gjort det noen ganger nå... hi hi). Koselig at du bakte Sol-kaken (skal bare kalle den det heretter) og at den smakte. Masse bursdags klemmer fra meg (selv om jeg er litt sent ute...)