søndag, april 08, 2007

~Påskeegg ~ Easter Eggs ~

Gjemt i disse nydelige Tilda-eggene er mitt påskegodteri..... ;-} Mindes lakrissjokolade og Anton Bergs mandelegg... Disse eggene fant jeg i den lokale hobbybutikken før påske,og et av dem har funnet veien til Solstad skjønne datter, og et annet til min påskevenn i Danmark ;-}
Jeg har ikke pyntet så mye til påske,men har tatt inn noen Forsythia, og Morelltrekvister som jeg har satt i vann i den nye muggen fra Wedgewood....

Hidden in these beautiful Tilda-eggs s my sweets that I bought for Easter. MIndes licorice chocolate and Anhon Berg eggs. I found these eggs in the local hobbyshop befre Easter,and one of them was sent to Solstads lovely daughter,and another was sent to a secret Easter-friend in Denmark ;-} I haven`t decorated a lot for Easter but I have some Forsythia, and some Sweet Cherry twigs in my new mug from Wedgewood

16 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej! Vilka underbart vackra bilder du tar! Ljuvligt blogg! Tack för titten hos mej och att du har mej som länk, jag pressar in dig också ; )

Ha en fortsatt bra påsk önskar Mari.

Anonym sa...

NYDELIG ..igjen!
Er det photoshop du bruker??
Du inspirere meg til å lære mer om foto!! Klem. ( og det egget er bare helt skjønnt!)

JULIEK sa...

Hei. Så vakre egg og så vakre blomster bilder under. Har du en egen makrolinse ?

Sarah sa...

Fine billeder som altid.
Tilda-æggene er da virkelig skønne.
Hav en god dag i morgen.

Anonym sa...

Åhhhhh, så vakkert da! Du tar jo bildene dine en fotograf verdig!

Håper du har hatt en strålende påske, og at formen kommer seg:)

Stor klem fra meg

Sol sa...

Takk ,takk,takk jenter for skikkelig koselige kommentarer.
Solstad;Ja,det er Photoshop jeg bruker...Jeg synes det er så moro å holde på med fooredigering...Har masse å lære selv også,artig å lære noe nytt.Mm, egget er kjempefint,og jeg er så glad for at dere likte det.
Julie;Takk;-} Ja, jeg har en egen macrolinse. Jeg bruker en Sigma 105 mm Macrolinse,den er jeg veldig fornøyd med. Den får du som passer til ditt Canon kamera også.(for jeg husker vel rett at du har Canon?)Jeg har kjøpt både kamera og liner fra Fotovideo på nett. De hadde butkk i Trondheim,men jeg vet det brant der i vinter,mulig at de har åpnet butikk et annet sted i byen...
Sarah;Hjertelig. Jeg ønsker deg en god dag også......uten snø, som vi har fått her i dag ;-{

Barbara sa...

Thanks for your comments on my blog. Those Easter Eggs look adorable. Will visit you some more later.

MODERN COUNTRY sa...

Så nydelig collage med herlihe påskeegg! Har ikke fått noe påskeegg jeg..men, jeg har da fåå spist litt deilig mat og drukket litt vin :) Du får ha en hyggelig Søndag i morgen! Natta

Mrs M sa...

Vilka underbara bilder du tar, väldigt fin blogg! Kram

la bellina mammina sa...

Hi - just wanna let you know - gorgeous photographs!

Mia sa...

De Tilda påske eggene var bare sååå nydelige! Og deilig med godt også (her hos oss er det meste fortært nå...) Håper dere ikke har så mye snø at det bli liggende så alt for lenge...

Anonym sa...

Flotte bilder, du er så flink til dette med bilder...
Bildene dine er en fryd å se på...

ha en flott kveld...

Hulda sa...

Så nydelige de Tilda-eggene var! Har ikke sett slike før. Flotte blomsterbilder du tar også. :)

Anonym sa...

For noe lekre egg, og for noen lekre bilder du har lagt inn, bare en fryd og se på. Gratulerer med vel overstått "29" års dag, min man fyller også 29 hver gang han har bursdag, han har kommet helt ut av tellingen. Håper du har hatt en fin påske, tross været. Det hjelper med litt snop og marsipanegg.Ha en fin dag Sol, klem fra meg.

Stina sa...

Tack, min vän. Ja, jag går och skrotar lite här och lite där under dagarna.
Mitt intresse ligger mest för heminredning.
Puss Stina

Sol sa...

Jeg takker og bukker for alle koselige kommentarer fra dere.Hver g en blir lest og satt stor pris på ;-}
Thank you very much for your nice comments.Each and everyone is read and appreciated ;-}