onsdag, juni 06, 2007

Nettshopping i Sannas lille butikk

Jeg har shoppet litt i Sannas lille butikk, og her om dagen kom det en pakke i posten. Nydelig pakket inn, og med en nydelig ekstra gave til meg ;-} Jeg ble jo kjempeoverrasket. Tusen hjertelig takk Sanna, du er bare alt for snill!
Jeg kjøpte en nydelig blå kopp med skål og seks asjetter.av merket Enoch Woods, English scenery. Ekstragaven jeg fikk var to flotte kakeformer som kan brukes til telys,jeg har hatt lyst på et par sånne lenge ;-} Og så fikk jeg en nydelig liten sølvbrikke.


I`ve been shopping in Sannas lille butikk. I bought a blue cup and six plates from Enoch Woods, English scenery. She even gave me a little gift. You can see what I got in the two photos above.
~~~~

På bildet under ser dere et telysglass som jeg kjøpte i vår da jeg var i Horten en helg. Det er så fint skinn i det når en tenner på telys.....

This one I bought when I was in Horten earlier this spring.It`s so lovely when I light a candle in it.

2 kommentarer:

Ellie sa...

Så fine ting du har kjøpt hos Sanna, da! Jeg har akkurat det samme serviset selv, så jeg synes selvsagt det er veldig fint ;-). Veldig lekker telysestake, også! Så på bildene av lappeteppet ditt og Mio, så herlige bilder! Lappeteppet ditt blir nydelig, men kanskje best uten Mios "hjelp" ;-).

Hulda sa...

Så nydelige ting du har kjøpt, og telysglasset var også flott. Syns du har tatt bildene på en veldig fin måte også.