fredag, juni 01, 2007

Årets første Juni-dag ~ First of June

Jeg er hjemme fra jobb med forkjølelse i dag. Det regner på årets første Juni-dag...., hvor blir sommeren av tro? Jeg prøver å hekle litt, men det er senga som frister mest når man er syk....

Mio er i farta og finner alltid noe å leke med ;-} Her har han imilertid tatt en liten pause og sovnet i Vero Moda- posen min. Han synes nok sikkert at min nyinnkjøpte bluse er god å ligge på.....
I have a cold,and are staying at home today. Tried to do some crocheting,but staying in bed are much better when you are not feeling well.
Mio has found my Vero Moda bag and has fallen asleep on my new shirt....;-}

1 kommentar:

Mia sa...

Heia Sol! Så synd at du er forkjølet og at senga friste mest... (selv om jeg er glad i sengen min, jeg også, og skal nok tusle dit om ikke lenge...) Det har regnet i bøtter og spann hele dagen, må være den våteste i manns mine. Men så er det lovet bedring til i morgen. Mio er bare nydelig, der han koser seg inni den søte handleposen. Så vil jeg bare takke deg så inderlig for den nydelige gaven jeg fikk i posten igår. Du er bare så alt for snill og god. Jeg simpelthen elsker det nydelige bildet du har tatt av pionen (?) i sin hvite ramme. Ble nesten litt rørt, jeg, så godt som du kjenner meg... Liker jo rosa, hvitt, og så den nydelige lyseblå innpakkningen. Tusen hjertelig takk! Har blogget om det forresten idag. Håper du føler deg bedre snat og at du tross alt får en fin helg.