fredag, august 18, 2006

En liten oppdatering - Update

Replikk fra nabogutten da han så mitt sommerpyntede gamle symaskinsbord....;
"Er det rosa som er moderne i år`a du?".....og jeg kunne jo ikke akkurat nekte....

Så er den første arbeidsuken etter ferien unnagjort. Det har ikke blitt mye tid eller overskudd til å oppdatere bloggen,men jeg har hatt litt tid til å surfe rundt på andres blogger innimellom.Det er mye fint å se både av interiør,hobbyvirksomhet,blomster og bilder fra ferieturer rundt om i det ganske innland...og utland.... ;-}
GOD HELG!

I`ve finished mye first week at work after my summervacation. There hasn`t been much time for updating my blog. I`ve been too tired. But I have been surfing other blogs,and there`s alot to see - Beautiful flowers, interior decoration, crafting and photos from trips both in Norway and abroad..... ;-}
I wish you a great weekend!
About the photo;The neighbour boy asked me,when he saw my decorated old sewingmachine table;"Is it pink that` s in fashion this year?"... I couldn`t really deny it... ;-}

3 kommentarer:

Hulda sa...

he he, jeg måtte le litt av nabogutten, det var godt sagt! Men, uansett mote eller ei, så har man jo sin stil og sine favorittfarger. Ikke sant? :o) Rosa er jo så fint og sommerlig. Likte de tingene du har bilde av, veldig godt.

Anonym sa...

Dumpet tilfeldigvis borti bloggen din. Nydelige bilder og nydelige ting du lager!

Sol sa...

Hei,og takk for kommentarer dere! Ja Hulda jeg måtte le jeg også....,og det var jo sånn at jeg hadde mye rosa da,både av blomster og annet ;-}Som du sier rosa er veldig sommerlig...
Timotei,kjempekoselig at du dumpet borti bloggen min da,jeg skal ta meg en kikk på din også.Alltid morsomt å oppdage nye blogger.