torsdag, august 31, 2006

Kattunge - Kitten

Kattungene, som jeg har skrevet om før i bloggen min,har blitt noen uker eldre. Fem uker gamle nå og snart leveringsklare. Det ser ut til at den lille karen her har fattet interesse for avisa...,men er vel litt for liten til å kunne lese vel. Skulle øsnke jeg kunne ta han med meg hjem....

The kittens, that I have told you about earlier,is growing older. Five weeks now,and will soon be ready to give away..This little fellow seems to be interested in reading the paper... ;-} I wish I could take him home with me.

9 kommentarer:

JULIEK sa...

For et nydelig bilde. Man vil bare kose, kose : )

Hulda sa...

Helt skjønn kattepus, kan du ikke ha den? Naboene her har kattunger, Tuva er vill når hun ser dem!

Sol sa...

Takker for raske kommentarer ;-}
Mm, sant nok Julie,man vil bare kose når man ser noe så mykt og søtt....
Hulda;Du skjønner...vi har en katt fra før og to kaniner.Dessuten har moren min også en katt og hun bor i en leilighet i samme huset,så det kan bli litt mye dyr å holde styr på...(sånn fornuftig sett) Men skulle jeg ha vært totalt ufornuftig så hadde jeg nok snart sittet her med et lite nøste på fanget ;-}

Anonym sa...

Åhh, så søt! Hadde vel vert greit med en katt som kunne lese avisen høyt til deg? :) Ha en god helg!

Anonym sa...

Å, sååå søt. Den "kattunge" perioden går så altfor fort...

monique sa...

OOOHHHH he is CUTE!

Tone sa...

Åh, for et nussete nurk! Flott bilde :-)

litenIda sa...

For en hjerteknuser! :)

Sol sa...

Oi, her var det masse kommentarer som jeg ikke har sett. hjertelig takk.