lørdag, august 26, 2006

Utfordring - Challenge

Jeg har blitt utfordret av Line

Fire jobber jeg har hatt i livet;

  • Sommerjobb på kafè og restaurant
  • Barnehageassistent
  • Førskolelærer
  • Lærer

Fire filmer jeg kan se om og om igjen;

  • Broene i Madison county
  • Dagboken
  • Shrek (liker så godt musikken......)
  • Dirty dancing (aldri så lite nostalgisk...)

Fire steder jeg har bodd;

  • Rollag
  • Sogndal
  • Måløy
  • Selje

Fire TV-serier jeg gjerne ser;

  • Norge Rundt
  • Frustrerte fruer
  • Skjærgårdsdoktoren(den har jo gått for 2. gang nå...)
  • Eh...zapper innom diverse serier når jeg sitter i godstolen,men ingen flere faste.

Fire steder jeg vil reise til;

  • Italia(gjerne Roma...)
  • Bremanger
  • Öland
  • Canada

Fire websider jeg besøker hver dag;

  • Norges Bryteforbund (eller andre brytesider....)
  • VG/Dagbladet
  • Alle mine favorittblogger
  • Foto.no

Fire favorittretter;

  • Pinnekjøtt
  • Flesk og dubbe
  • Taco
  • Hjemmelagde morrpølser

Fire steder jeg trives;

  • Hjemme
  • Ved/på havet
  • I Bremanger
  • Sammen med ungene mine

Jeg utfordrer Kristin

Ingen kommentarer: