søndag, august 20, 2006

Ettermiddags møte- Afternoon meeting.

Ikke nok med at vi hadde Rådyr i hagen vår imorges,denne karen traff vi på i ettermiddag da vi kjørte en tur over fjellet. Den gikk rolig i veikanten,og stoppet å så på oss lenge da vi stoppet bilen. Reven virket ikke redd i det hele tatt...og jeg fikk tatt noen bilder av den.Dessverre ikke med speilrefleks kameraet. Jeg lurer litt på om den kanskje er syk,....Det så ut som om det var noe i veien med halen.Det er jo ikke helt vanlig at en rev lunter rundt i veikanten i nærheten av hus....Uansett,fint å se ville dyr på nært hold på denne måten.

We met this little fellow when we went for a trip to a mountain nearby. He looked at us wen we stopped the car,and then went walking slowly....He didn`t seem scared at all,and I managed to shoot some photos. Unfortunately I didn`t bring the DSLR camera with me ;-{ I wonder if he might be ill,cause a Fox doesn`t normally stay nearby houses like this.Nice to see though.

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine bilder du har greid å ta både av Mikkel Rev og dådyret. Orkideen var praktfull.
Det er mannen min som har lagt inn banner for meg, men jeg skal få han til å forklare det for deg i morgen.

Anonym sa...

Du har jammen vært heldig i dag, har aldri sett rev i naturen. Den så litt pjusk ut, stakkars liten.

Anonym sa...

Så fantastisk, jeg har aldri sett en rev i levende live! Ser nesten ut som den har skabb (?).

Sol sa...

Takker så mye for kommentarer!
Hulda;Kjempefint. Du må bare ta det når du har tid og anledning til det!
Kreoline,jeg har sett rev før også,men da har den ikke stått så mye i ro at det har gått an å fotografere. Det kan se ut som om den har skabb ja.... ;-{ Trist.