mandag, august 21, 2006

Ferdig oppusset! - Finished redecorating!

Endelig ferdig med mitt første oppussingsobjekt. Det tok sin tid med masse pussing,sparkling og maling...Tålmodighetsprøve for en som helst vil ha alt ferdig på null komma svisj ;-} Bordet,eller kommoden er et gammelt radiobord som har vært min bestemors. Det var brunlakkert,men nå har det fått noen strøk med Lady Drøm med et lite hint av rosa..Så kan man se at jeg også har vært på IKEA og kjøpt hvite bokser......

At last,finished my first redecoration of my grandmothers old chest of drawers.IShe used this for her radio and some magazines,I can remember. It used to be brown,but now I have put on the colour Dream with a hint of pink. You can also see that I`ve been to IKEA and bought some white boxes ;-}

Et lite nærbilde av Radiobord-pynten. Har kjøpt meg fire slike Marimekko- skåler i sommer. To av dem fikk jeg kjøpt billig på et utsalg for glass og steintøy i sverige ;-}

A close-up of some of the items on the drawer. I have bought four Marimekko bowls this summer. Two of them I got cheap in a shop in Sweden ;-}

8 kommentarer:

A sa...

Vad fint det blev! Jag älskar de där karamellskålarna. :) Fina bilder på djuren du har på din blogg! :)

Anonym sa...

Super fint ble det!! Jeg har også lyst på slike dessert skåler, men de koster litt..så vi får se...Veldig fint med det blå mot det hvite/svak rosa ;)

monique sa...

Thank you very much for your nice comment on my blog.
You did a wonderful job, redecorating your grandmothers old chest, it's beautiful!
I have looked at the rest of your blog and it's very nice.

Sol sa...

Tusen takk for flotte kommentarer. jeg er allerede i gang med neste oppussingsprosjekt,så jeg lot meg ikke stoppe av mye arbeid ;-} Skålene er nydelige,og jeg er veldig glad for at jeg fant to skåler til bare ca. 100 kr for hver da jeg var på en liten "Harry-tur" over grensen.
Monique;Thank you very muchfor your kind words,so glad you took some time too look at my blog!I find your blog very inspiring....

Anonym sa...

Kommoden ble helt lekker, lekker pynt oppå og inni. Ja det er et tålmodighetsarbeid, men så har man igjen for det når man ser resultatet.

Sigruns German Garden sa...

Well done! It looks good.And the blue glasbowle is my taste.

Sigrun

Hulda sa...

Så flott det ble da! Syns også de skålene er så søte, har sett på de flere ganger, men syns de var dyre.. Heldig som fant noen på salg.

Hulda sa...

Ser at du også har satt stearinlys i glass, og knytt en blonde rundt glasset. Har et slikt stående på ei hvit hylle i stua. :o)