lørdag, august 26, 2006

Tekrus,Teboks og en jordbærgardin...-Teamug,Teabox and curtains with strawberries...

Det blir mange utfordringer i dag. Julie har sendt utfordringen videre om å vise fram et Tekrus og en Teboks. Jeg er ikke verdens største tedrikker akkurat,men krus har jeg da ;-} Siden jeg er ei skikkelig "jordbærjente" så må jeg jo vise dere et jordbærkrus.......

Lots of challenges today. Julie wanted us to show one of our Theamugs and theaboxes,andI have to show you my strawberry mug and box. I love strawberries..... ;-}...don`t drink that much thea really.....

.....og en jordbærboks, faktisk med te oppi,men ikke helt av nyere dato tror jeg ;-}


Ikke det at dette var en del av utfordring,men jeg tenkte jeg skulle vise dere at jeg har jordbærgardiner på kjøkkenet....Jordbærsesongen er over for i år,og jeg må vel skifte gardiner etter hvert også ;-}

This isn`t really a part of the challenge,but I want to show you that I even have strawberry curtains in the kitchen.The strawberry season is over,and I guess I will have to change curtains soon ;-}

5 kommentarer:

Hulda sa...

Morsomt å se kopp, boks og gardiner med jordbær på. Sommerlig og fint!

Tone sa...

Det var herlige og sommerlige ting. Skjønne gardiner :-)

Line sa...

Så skjønt!! Elsker jordbær, de er både vakre og gode!

JULIEK sa...

Så lekre mønster. Jordbær er jo nydelig og oser av sommer. Kjempekoselig å se.

Anonym sa...

Hei, for noen lekre gardiner! kunne gjerne tenkt meg noen. Hvor har du kjøpt de?