onsdag, august 09, 2006

Er jeg ikke søt......?

Denne vesle krabaten her har smeltet hjertet mitt totalt.....
Katten til noen gode venner av oss,har nedkommet med fire bittesmå nøster... De er to uker gamle,og datteren min mener bestemt at det er verdens søteste kattunger. Jeg og datteren har vært på besøk der to dager på rad nå. Like "kattegale" begge to.Dette lille sovende vidunderet her er allerede bestilt av noen andre, og det skjønner jeg godt. Vi har allerede en katt, (og to kaniner.....) men datteren vil gjerne ha en til.Det hadde ikke vært meg imot,men en må vel tenke litt fornuftig også.......?...eller.....;-}

This cute little kitten has totally melted my heart! It belongs to some very good friends of us. My daughter wants us to have one of the four kittens,but we already have one, so we really shouldn`t.....but I am tempted ;-} One cat and two Rabbits that`s enough isn`t it......?

8 kommentarer:

Anonym sa...

Såååååååå skjønt, å de er bare helt herlige. Kan godt forstå fristelsen.

Hulda sa...

Nusselig lite nurk. :o)

Sol sa...

Ja, ikke sant....så søte og uskyldige.Sier som i melkereklamen "Må ha det,bare må ha det" ;-}
Men må vel la fornuften seire....

Anonym sa...

Kjempe skjønn! Er "farlig" å se valper/kattunger, får jo så lyst å ta de med hjem! (ikke katter for meg da, jeg er livredd katter, men valper)

Sigruns German Garden sa...

Oh my oh my, Sol, that is such a little cuty!

Sigrun

Nina sa...

Det var virkelig et nusselig lite nurk, skjønner godt at dere har vært innom der noen ganger!

JULIEK sa...

Å så søt. De er nusselige så små ja : )

Anonym sa...

Thanks for stopping by my blog. I like yours too! Your kitty is so cute. He/she looks like she's wearing lipstick or got caught drinking grape juice!