søndag, august 20, 2006

Søndagsmorgen gjest - Sunday morning guest.

Da jeg sto opp i dag tidlig så jeg dette flotte rådyret stå ute i hagen og gresse....jeg heiv meg rundt for å hente kameraet og sette på zoom-linsen,men innen jeg hadde fått gjort det,så hadde det gått over i hagen til naboen. Men jeg fikk da et brukbart bilde av den likevel ;-}
Vi har fire Rådyr gående rundt her hvor jeg bor,og det går nesten ikke en dag uten at vi ser dem,men som oftest på betydelig større avstand enn dette. De er så vakre!

This morning when I got out of bed, as I looked out the window, I could see this deer in my garden. I rushed to find my camera and my zoom-lense,but by the time I was finished with all that,the Deer went to our neighbours garden. Anyway I got a pretty good photo of it......We have four Deers in the woods nearby where I live,and we can see them almost every day,but not at a close range like this. They are beautiful animals!

7 kommentarer:

Tone sa...

Det var et artig bilde. Ser ut som om den snur seg og spør: "Var det noe, eller?" ;-) Kjempefin blogg du har :-)

Nina sa...

Atrig bilde! Fin start på dagen:-)
Fin blogg du har! Du tar så mange fine bilder!!!!

Niki Fretwell sa...

Aww! I think she saw you!

Sigruns German Garden sa...

Oh, how cute! The deer in the garden is a realy surprise. Does it eat some of your plants?

Sigrun

Anonym sa...

Det er noen nydelige dyr, men de kan spise og rote rundt i hagen og i blomstene.

Anonym sa...

Det var et nydelig bilde! Det er ikke så lett å fange slike øyeblikk med kameraet. Tusen takk for koselige kommentarer på bloggen min!

Sol sa...

Takk for fine kommentarer.Koselig!Rådyrene har vært og romstert rundt i hagen før også.De synes bringebærbuskene er veldig fristende.
Thanks a lot for nice comments.
Nostalgia; He/she saw me and heard the clicking of my camera ;-}
Sigrun;It eat my raspberry and red currant bushes.... ;-}
But it`s nice though to have animals like that around you.