onsdag, juli 11, 2007

30 000

Veeeeel........, jeg er litt tidlig ute da men. Har ikke rundet 30 000 enda,men det er nok ikke så lenge til.
Jeg tenkte jeg skulle feire litt, og vise at jeg setter pris på alle kommentarene jeg får. Alle som skriver en liten hilsen er med på en trekning om en liten overraskelse ;-} Dette gjelder fra nå og til i morgen kveld kl. 23.00.

Well,I am bit early with the 30 000, but I guess I will see that number very soon. I thought that I would celebrate, and show you that I appreciate your comments. Everyone who writes a comment in my blog will be in a drawing, and the winner will get a surprise in the mail ;-}

7 kommentarer:

Kreoline sa...

Ha, ha, var nettopp inne og kommenterte hos deg, så ser jeg du har lagt inn nytt innlegg. GRATULERER med så mange besøkende, det er jo alltid en fornøyelse å besøke deg og se på de vakre bildene din vet du. Koselig at du tar dyrene med på ferie, er så enig med deg, de gir en ro, og de har vært gode å ha for meg i denne tiden.
En til klem fra meg i dag.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med masse besøkande, så kjekt:o)
Skilta vart ganske fine, så slike må du lage om du vil ofre rekveden din. Mange av dei er så fine at dei kan berre vere slik dei er, synest eg:o)
Eg håpar at regnet vil gje seg borte hos deg snart, så du kan få nyte sommaren skikkeleg:o)
Ha ein fin dag.

Stina sa...

Vad kul...Grattis! Puss

FO - 2 sa...

Det er en begivenhet som må feires ja! :)
Ikke lenge til du runder 30 000, ser jeg.
Gratulerer.
Nydelige bilder i innlegget under her også.
Lekkert! :)

Anonym sa...

Gratulerer så masse med snart 30 000!!
Og så fikk jeg veldig lyst på jordbær nå!!!

@afjo72 sa...

Hehe, gratulerer med de første 30.000! I dette været gjelder det å ikke la en anledning til å feire noe gå fra seg. :o)

Vangen sa...

Gratulere med jubileumet!
fin blog du har, greit om jeg linker deg?:)
Ha en fin kveld