søndag, juli 29, 2007

Utfordring


Før ferien fikk jeg en utfordring fra Hilde. Nå er det på tide å svare på den.Beklager at det har tatt litt tid Hilde ;-}

Nämn något som gjorde dig glad igår: At jeg fikk telefon fra en god venn
Vad gjorde du kl 08 imorse? Da sov jeg.(Var oppe og ventet på at sønnen skulle komme hjem fra Dana cup i natt….)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Leste aviser på nett.
Vad har du druckit idag? Melk
Vad var det senaste du åt? Sjokolade….Og brødskive med stikkelsbærsyltetøy
Vad var det senaste du köpte? Matvarer, og garn til Bestemorrute-teppet mitt
Vad är det för färg på din ytterdörr? Blå.
Vad är det för väder hos dig nu? Litt skyer og litt sol.
Godaste glassmak? Pistasje
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Japp, og i alle fall etter et par….
Sover du tungt? Nei, ikke i det hele tatt.
Trivs du med ditt jobb? Jeg liker å jobbe med barn, men skulle gjerne hatt en litt annen type jobb enn den jeg har nå….
Favoritklädsel? Eh, joggebukse og genser
Favoritlåt just nu? I`ll sing a lovesong to you, med Candi Staton
Vad ser du om du tittar till höger? Avlastningsbordet mitt fra IKEA med masse fin pynt på ;-}
Vad ska du göra härnäst? Legge meg i badekaret og myke opp den stramme nakken min....….
Höger el vänsterhänt? Høyrehendt
Humör just nu? Trøtt,men glad.
Favoritgodis? Porøs Melkesjokolade
Kläder just nu? Nattkjole og morgenkåpe(Har ligget lenge i dag,siden jeg var oppe og ventet på sønnen i natt…)
Sommarplaner? Tur til vestlandet, og en annen tur til et eller annet sted som ikke er planlagt enda
Spelar du något instrument? Nei, men lærte meg å spille tromme da jeg var ung og rask….
Morgon eller nattmänniska? Morgen…..tror jeg ;-}
Är du kittlig? Ja, litt
Snarkar du? Nehei!
Äckligaste insekten? Tarantella
Stökigt el välstädat? Sånn midt i mellom tror jeg.Liker å ha det ryddig,men har aldri tid nok til å holde det ryddig rundt meg….
Längtar du mest efter nu? Sol og sommer. Denne sommeren har vært tragisk værmessig ;-{

Hmmm, jeg tror jeg utfordrer alle som ikke har fått denne utfordringen allerede ;-}

7 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.

Sjå der var du tilbake igjen, og har svara på utfordringa, kjekt.
Eg har sakna alle dei flotte bileta dine, og nå gler eg meg til å sjå masse fine i tida framover.
Her er veret så tragisk at eg er glad for at eg har jobba heile juli.
Tusen takk for fin kommentar på bloggen min:o)

Timotei sa...

Velkommen hjem igjen fra ferie!
Koselig å lese svarene dine på denne utfordringa. Synd at dere har hatt så dårlig vær, men det er jo enda litt igjen av sommeren. Får krysse fingrene for at vi får noen sommerdager til!

FO - 2 sa...

Kjekt at du er tilbake. :)
Og kjekt å lese om deg i utfordringen.
Konsert er gøy ja. Bra at både mor og datter koste seg. :)
Ønsker deg en finfin mandag. :)

JULIEK sa...

Hei sol og velkommen hjem. Trodde jeg hadde lagt igjen en kommentar på forrige innlegg, men den lå ihvertfall ikke der nå. Så synd at vi bommet med en dag da, for en treff på stranden. Vi hadde noen flotte dager på stadt. Lå en hel dag på hoddeviksanden og det har ikke jeg gjort tidligere. Etter noen dager begynte det å regne og da dro vi til fin været på hedmarken : )

Marie sa...

Kjekt at du er aktiv på bloggen igjen. Håpar at du hadde ein fin ferie til tross for det sure veret.
Ønskjer deg ein fin og god dag :o)

Marie sa...

Hei igjen!
Kikk innom bloggen min...du er nominert!

Sol sa...

ja, nå er jeg tilbake igjen, og jammen er dere der trofaste lesere også...Så koselige å komme hjem igjen og finne dere ;-}
Hilde;Det er ikke dumt å jobbe når været er som dette. En blir i alle fall takknemlig for hver en solstråle man ser ;-}
Timotei;Takk skal du ha!Jeg håper enda på bra vær jeg....og spesielt til helga for da skal jeg på Bluesfestival.
Ida;Takk skal du ha. Jammen er det moro å gå på konsert,jeg gjør det alt for sjelden bare.
Julie; Japp, det var kjempedumt at vi misset hverandre, det var jo så nær, så nær...og det hadde vært så koselig å treffe deg ;-}Det er litt av en opplevelse å være på Hoddeviksanden,eller Erviksanden i godvær. I år fikk jeg ikke vært på noen av de strendene dessverre;-{
Vi får prøve å møtes på en strand til neste år!
Marie.Takk skal du ha.Ferien var fin,selv med det været vi hadde. Vi fikk fisket litt,og jeg fikk fotografert litt.Og du, tusen takk for nominasjonen,så koselig da ;-}
Klemmer.