onsdag, juli 04, 2007

Sommergave ~ Summer gift

Jeg henger litt etter med bloggingen, og får ta et rush med å vise fram "gammelt nytt".....
Før datteren reiste til England var vi en tur i nabo....eh...bygda for å shoppe litt. Japp, selv om det er en bygd, har de faktisk nesten like mange butikker som her i byen ;-} Vi fant to par sko til henne, og litt stash til mor.....Mens vi var inne i "stashbutikken" lurte hun seg til å kjøpe presang til meg. Gjett om jeg ble overrasket. Jeg klarte å vente med å pakke opp til jeg kom hjem(så jeg fikk tatt bilde av den lekre innpakningen....) Hun hadde kjøpt en nydelig liten glasskål og papirlommetørklær med rosemotiv.(Samme motiv som det er på noen av boksene mine...) De er jo nesten for fine til å bruke,så foreløpig står de her på utstilling ;-}
Rosen i skålen er fra den vakre Prestegårdsrose-busken som vi har "importert" fra Bremanger,der moren min kommer fra. Det er verdens herligste roseduft....
Mm, har ei snill lita jente jeg ja......

Before my daughter went to England we went to the village nearby to do some shopping for my little girl( I guess she doesn`t like to be called little anymore...) We found some new shoes for her,and some for mummy...We also visited the gift shop,and I found some beautiful things ;-} While we were there my daughter bought two presents for me. I was very surprised! She bought this beautiful little glass bowl and paper nakins with roses on...They are just too sweet to be used ;-} Yes, she is very kind my little girl......

3 kommentarer:

Kreoline sa...

Så nydelig sommergave fra din datter, det er dette man blir ekstra glad for og som man tar ekstra godt vare på, gode minner.
Ha en fortsatt fin uke, klem fra meg.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei på deg i regnet:o)

Så koseleg gåve du fekk av jenta di, skikkeleg fin var den.
Så markjordbæra er modne oppe hos deg, her har eg ikkje funnet nokon ennå. Det smakar himmelsk av dei bæra,namnam.

Haust sa...

Morosamt å sjå skåla med prestegardsrosa i, dersom eg løftar blikket frå dataskjermen min no, ser eg nemleg akkurat den same skåla - med ei prestegardsrose i! :)
Så koseleg å verte overraska med ei slik gåve!