fredag, juli 13, 2007

Ferie ~ Vacation

I morgen reiser vi vestover til Selje, og blir borte en ukes tid. Så akkurat på værmeldinga,og det ser ikke ut som om været skal bli like fint som i fjor da dette bildet ble tatt... Jeg er virkelig lei av regn nå,men hva kan man gjøre.......

We`re going to the west coast of Norway tomorrow. To a little village called Selje. I looked at the weather forecast,and it doesn`t look like we`re going to get the same beautiful weather as last year when we were there..I am so tired of rain now, but what can we do.........



22 kommentarer:

organic-lizzi sa...

Riktig god ferie..
Vi krysser fingrene for at metereologene tar feil..i tilfelle ikke første gang. Du tar vel fine bilder som vi får se:-)
klem Randi

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så nydeleg!!
Tenk så vakkert kan det vere.
God tur:o)

Det ligg ei lita utfordring på bloggen min, viss du har lyst:o)

Marie sa...

Kjekt med bilete, lettare å gå tilbake i tid og kjenna på stemninga. Her ho oss hadde me fint ver tidlegare i sommar, men det har vore surt i det siste. Fint i dag faktisk. Eg har klippa plen i to timar i dag. Heldigvis bur me slik at det er ikkje fare for dei store flaumane, men det kan regna mykje, kraftig, lenge og ofte! GOD TUR TIL SELJE!!

Betty Jo sa...

Sol have a wonderful, wonderful vacation. Your photo is gorgeous and so very peaceful. Hugs,

FO - 2 sa...

God tur og god ferie.
Det er vakkert på Selje.
Har besøkt kloster ruinene. Det er en fin opplevelse! :)

MODERN COUNTRY sa...

Hei Sol!! Ville stikke innom og takke deg jeg, for at du tok deg tid til å gi meg noen råd angående heklinga :) Jeg fant jo oppskrift hos deg først da jeg søkte på internett. Men jeg er altså så grønn med oppsrkifter at det var vanskelig allikevel å skjønne noe, hehe..Men, ser at det er flere typer ute og går så jeg får vel velge en. Ble jo litt klokere nå og i dag skal jeg fortsette mitt forsøk. Du får følge med hvis du vil å se om jeg lykkes, hehe..Jeg kunne ikke legge deg til lista mi vel?
Ha en aldeles deilig reise og ferie!!
Klem fra Aina ;)

Solstad sa...

God ferie, Sol!! ..håper været slår om og blir bedre enn forventet :)

Anonym sa...

Oh, how wonderful that you will be on the Coast of Norway! Your photo here is lovely, and can only imagine how nice it will be to stay by the ocean there. I am looking forward to any photos that you might share when you return. Hope you get some sunshine while you are there too!

Thanks so much for stopping by, and for your thoughtful comments! How fun that you are also fascinated by the light changes in the sky. Oh, I do hope you revisit especially my 7/15 post, as there are more sky photos for you to enjoy. Hope you have, or are having a wonderful vacation! Hugs :-)

Anonym sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom det ser jeg... Mange koselige innlegg og ikke minst: Gratulerer med svimlende 30.000 Jeg er utrolig imponert. Nærmer meg 10.000 men 3 ganger så mye, det er mye!! For en skjønn pusekatt dere har...Helt vidunderlig, og syltetøyet var jo bare nam nam. Ha en god tur til Selje, regnet kan du ikke gjøre så mye med..Kos deg likevel!

Timotei sa...

Håper du får en riktig fin ferietur, uansett vær!

elin1976 sa...

En ting er sikkert. Det kan iallefall ikke bli værre-bare bedre:O)

Lille Trille sa...

Hei :-)
Masse herlige bilder du viser.
Ønsker deg en riktig god ferie.
Lille Trille

Hulda sa...

Lenge sida jeg har vært innom bloggen din nå. Så mye flott du viser. Likte de glassene du har blomster i, hylla fra landstil var nydelig! Flott var også puta du har sydd. Har det håndkleet som står country home på.

Ellie sa...

Nydelig naturbilde! Få virkelig håpe været bedrer seg snart. Jeg er også veldig lei regn nå.

JULIEK sa...

Kos dere så masse. Vi kommer kanskje nedover til helgen : )

Sarah sa...

God tur

Mia sa...

Håper virkelig du har hatt en herlig ferieuke med godvær. Bildet fra ifjor var alldeles nydelig og det er vel lov å håpe at det har vært slik iår også.

Hem och Lycka sa...

Å vilken underbar sommarbild..

karu sa...

god tur. ja du er ikke den eneste som er møkk lei regn. tenk om vi bare kunne hatt 3 dager med opphold. men det ser ut som vi bare kan drømme lenge etter det.

Anonym sa...

Looking forward to seing the pictures you'll bring back !

take good care !

Spets och snor sa...

Tack för titten kära du och ha så härligt på semestern!

Anonym sa...

Beautiful Foto
I like it
Warm Greetings from the Netherlands