fredag, juli 06, 2007

Country Home

Regnet har i alle fall ført noe godt med seg....Jeg har fått sydd litt ;-}
To små hjerter.....

En pute med applikerte hjerter, og et lite som henger til pynt.......
Puten er laget av et kjøkkenhåndkle som jeg fant på Bohus, gamle blonder, hvit lin, og noen hjerter jeg klippet i fjor sommer, og som jeg aldri fikk tid til å lage noe av ;-}


Til sist, en liten hjertepose.....

The rain hasn`t been all that bad......It has given me some time for sewing.
I made this Country pillow, some hearts and this tiny little "thing" for lavendar....




Tidligere i vår kjøpte jeg denne hyllen fra Landstil. Den er jeg kjempefornøyd med.....

In spring, I bought this shelf from Landstil,I am very pleased with it ;-]

Klikk på bildene for å se dem bedre/ Click the photos for a better view.

20 kommentarer:

Anonym sa...

For noen herlige flotte ting du har sydd... Dette var jo helt nydelig:) Ha en flott helg:)Thea

HildeS/Frøken Fryd sa...

Så koselege og søte ting du har sydd. Jammen godt med regnver avogtil...
Her hos meg regnar det også, så eg sitter og lagar litt smykker.
Så stor og fin lille Mio er blitt.
Ha ein fortsatt fin dag:o)

Kreoline sa...

Hei Sol, se der var hyllen ja, nydelig. Nydelige var putene og hjertene også, du er så flink både og sy og fotografere. Bildene dine er så flotte å se på.
Tusen takk for en skjønn kommentar til meg, setter stor pris på det.
Vi flytter ikke langt, ca. 5 min fra der jeg bor nå. Vi skal overta min søsters hus for å fullføre hennes livsverk, orket ikke å selge det, da er det letter å selge vårt. Har litt arbeid foran oss, kjelleren skal graves ut og det skal lages ny leilighet i sokkelen på huset, der skal mine foreldre bo. Vi er ikke så stor familie, så da er det greit å samles og å ta vare på hverandre, det er det viktigste i livet for meg nå.
Ha en fin helg Sol, kos deg og nyt de nydelige putene dine.
En stor klem fra Mona.

Ellie sa...

Så koselige ting du har sydd! Den puta ble jo bare lekker. Flott hylle også!

Stina sa...

Men det är inte klokt vad fint du gör. Vill ha allt...Puss

Olstad sa...

Så flink du er, alt var bare super nydelig.

Anonym sa...

Skjønne puter du har sydd, og fine hjerter og poser også. Veldig fine farger....God sommer til deg og dine også!

Solstad sa...

Åh!! ..så nydelig! Stod og kikket på de håndklea jeg også men kjøpte ikke. Hadde ikke kommet på å sy pute av de heller, du er så flink atte!! Og hylla er kjempefin!
Håper dere får sol og litt tørke snart :) Klem.

JULIEK sa...

...men åååå så søte ting du har laget, nydelig : )

Simonetta sa...

Beautiful jobs! I love these, are so romantics,really ;))))

karu sa...

så nydlig ting du har laget. det er noen ganger greit med regn. men ikke ssåååååååååååå mye da

Sol sa...

Oi, her var det masse fine kommentarer ;-} Hjertelig takk.
Thea;Det er moro å kunne få sydd litt, og jeg ble veldig fornøyd....,men nå kan regnet godt stoppe!!!
HildeS;Ja, noe må man ta seg til i regnet, en blir jo lei av å bare gjøre husarbeid også. Mio vokser og blir stor gutt, det går så fort synes jeg. han er veldig leiken, og heldigvis veldig kosete...

Kreoline; Ja...her var hyllen min. Har noen bedre bilder av den også,men selv om jeg har ferie,er det visst ikke mye jeg får blogget...Det er ikke vanskelig å skrive fine kommentarer til deg Mona....du er bare sånn du at en må skrive noe fint ;-} Jeg synes det høres flott ut at dere skal overta huset til søsteren din, det ville hun nok satt stor pris på, og fint også at det skal bli en generasjonsbolig. Selv bygde vi på huset til foreldrene mine, etter at faren min døde...Mamma flyttet ned i kjelleren. Hun har alltid vært veldig plaget med leddgikt,og trenger en del hjelp og støtte, så da er det godt å ha oss i huset. Fint for barnabarna å ha besta så nær også.Er fornøyd med at jeg har fått sydd puta, og nå er jeg i gang med et lite veggteppe også.Må pusle med litt i alt regnet...God klem.
Ellie;Hjertelig takk!
Hemma på landet; Tusen hjertelige...Glad for at du liker det. Du er jo så utrolig flink selv, og lager så masse lekkert!
Olstad;Hjertens takk!
Karna;God sommer til deg,kos deg i det nye "busskuret ditt" ;-}Fint at du liker det jeg har laget..
Solstad;Takker så hjertelig.Jeg kjøpte et par av de håndklærne,og de har ligget en stund,før jeg fikk tid til å sy noe av dem. Nå blir de både puter og annet ;-}
Når det gjelder sol og tørke...så er det lite av det her dessverre....
JulieK; Hjertens takk. Jeg tror vi reiser til Selje til uken en gang..Vi må være hjemme igjen før den 23. for da skal sønnen til Danmark på Dana Cup.Håper at det skal gå an å møtes...
Simonetta;Thank you ever so much.I have visited your website,and you make such beautiful things. Thank you very much for visiting.
Karu;Hei hei, tusen hjertelige takk.Så moro å se et nytt ansikt på bloggen min. Jeg har vært innom deg også så vidt.Alltid fint å finne noen nye blogger. Klem.Er enig med deg..nå har det regnet aaaaaaalt for mye.

Ann-Sofi sa...

Hejsan!

Tack för ditt besök...
Vilken fin blogg du har! jättefina bilder...
Gillar hyllan kudden & de söta hjärtorna.

Ha det fint! hoppas det blir sol och varmt snart...

Mvh Ann-sofi

Hem & Harmoni Marie sa...

Jättefint och gulligt! Du är duktig på att sy.
Tack för titten hos mig. Ha det gott, kram Marie

Mia sa...

Åh, så vakkert, Sol! Så sart og nydelig, at det tok helt pusten fra meg... Du er kjempeflink! Den hvite hyllen din var også kjempelekker. Den gjorde seg så fint over sofaen med det nydelige teppet og den herlige puten din. Søte hjerter også, hihiii. Håper du har det bra, Sol og at du ikke regner bort. Jeg lever i håpet om bedre sommervært etterhvert... (er sikkert ikke alene om det!)

Anonym sa...

Nøjs, hold da op, hvor er det nogle flotte ting du har lavet. wow... du er vist en temmelig kreativ personlighed. Jeg er imponeret.. igen :)

organic-lizzi sa...

Heisan.. slutter meg til alle de fine kommentarene. Så skjønne ting du har laget..og med den fine pusen ved siden av da:-) Fortsatt god sommer fra Randi

Marie sa...

Hei! Eg kom innpå denne sida via Ida's. Dette er fantastisk flott blogg. VAKKERT! Proffe bilete og fint oppsett. Sjølv har eg akkurat begynt med blog. Puslete i forhold til dette, men eg kosar meg. besøk meg på: heimdalhagen.blogspot.com

Marie sa...

Hei igjen! Er det greit at eg linkar til deg på bloggen min?

Sol sa...

Tusen takk for nye fine kommentarer ;-}Hmmm, de tar nesten pusten fra meg....Moro når noen setter pris på det man lager.
Her er det fortsatt mest regn, det er nesten så man har gitt opp å håpe på bedre vær....jeg rydder og rydder, gamle klær,vesker osv. osv...Det trengs,men er ikke så veldig moro da...
Marie;det er klart det er i orden at du linker til meg ;-}