onsdag, juli 11, 2007

Sommerbukett ~ Summerboquet



Det er alltid moro å få blomster ;-}...., men denne buketten bestilte, og ga jeg til meg selv da jeg fikk ferie i Juni. Det går jo an å overraske seg selv også av og til ;-}
Den er laget i den samme butikken der jeg bestilte oppsatsene til sønnen konfirmasjon. Jeg synes de er utrolig flinke til å sette sammen vakre buketter og oppsatser. De første bildene er tatt før folien er tatt av, den er jo et lite kunstverk i seg selv.
Always nice to get flowers ;-}....., but these flowers I ordered and bought myself when I started my vacation in June. As a surprise for myself ;-}
It`s made in the flowershop where I bought the flowers for my sons confirmation. They`re always doing a good job with there boquets. I think the flowers are a little piece of art ;-}

Ingen kommentarer: