onsdag, desember 13, 2006

13. Desember - Luciadagen

Svart senker natten seg
i stall og stue
solen har gått sin vei
skyggene truer
Inn i vårt mørke hus
stiger med tente lys
Sancta Lucia, Sancta Lucia

På Luciadagen fikk jeg en kjempefin pakke i posten fra Sarah. Jeg ble kjempeglad! det er noe helt spesielt ved å få pakke i posten,og når man er syk, er det ekstra moro. Det var en av Sara`s godnattengler som hadde funnet veien over havet til Norge....Nå sitter den hos meg og ser litt trøtt ut...Ikke så rart når den har reist så langt. Sarah hadde også sendt meg et av de fine kremmerhusene hun har laget,og det var en ekstra overraskelse! Jeg liker godt stoffet hun har brukt...det er morsomt.Hun sendte meg også et vakkert selvlaget kort.det skulle jeg jo selvfølgelig også tatt bilde av.... Tusen hjertelige takk Sarah.Nå håper jeg bare at du blir fornøyd med det som du snart får i postkassen din....

On the St.Lucia day I gor at parcel from Sarah in the mail. It was one of her goodnight Angels. It`s so lovely! She looks tired though, not too strange,since she`s been travelling all the way from Denmark....Sarah also gave me one of the other things she has made,and I was so happy.Thank you Sarah! I hope that she will like the things that I sent to her ;-}

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,
Så kul att du varit inne hos mig och tittat! Jag har kikat in hos dig och tittat på alla dina vackra foton av julpysslet, jättefint! Luciaängeln var så fin, så fin. Kransen du visade igår gav mig iden om att pynta min dörrkrans av Kornell, hjärtanen liknar ett som jag fick i paket av min hemliga vän...? Än en gång, härliga foto du visar =)

Anonym sa...

Den engelen prøvde jeg å bestille også, men da var den allerede bortbestilt, og så var det deg....

Har nå fått bestilt meg en ny engel, som du sikkert skjønner fra min mislykkede engel, så har jeg overlatt engle produksjonen til Sarah....

Nydelig engel og nydelig kremmerhus!


Nydelig bilde!

Sarah sa...

Det var godt englen var kommet godt til Norge og at du er glad for den. Kan godt forstå den er træt efter den tur. Billedet er rigtig fint.
Glæder mig meget til min pakke kommer. Det er dejligt at få pakke i posten...
Hav en god dag.