torsdag, desember 07, 2006



Jeg har lekt meg litt i Photoshop i det siste. Holder egentlig på å lage et julekort som skal sendes til familie og venner, der jeg skal ha med bilder av barna....Basisen på disse to bildene er foto som jeg tok av Hyacinten min tidligere i uken....Mulig at de ikke er så veldig julete,men jeg er fornøyd med resultatet i alle fall,...enn så lenge.Så får jeg se om jeg kommer fram til en versjon med bilder av ungene også...

I have played around with Photoshop lately. I am supposed to create a Christmas card with photos of the children,to send to family and friends. I took some photos of my Hyacint the other day,and had some fun with them in PS. Not too Christmas-like maybe,but I like them. We`ll see if I can make a version with the photos of my children too...

9 kommentarer:

hummmlan sa...

Bilderna är verkligen vackra!
Jag ska också börja göra julkort, det är hög tid att börja med det nu :-)

JULIEK sa...

Vakre bilder sol : )

Hulda sa...

Likte også bildene, og det er moro at ikke alt er typisk jul også. Det er lov å være litt utenom det vanlige. :) Fine telysglass du fikk av jenta di. Hun er jo veldig snill. :)

Sarah sa...

Billederne er flotte.
Lygterne du har fået af datteren er bare nydelige, De ser ud til at give et varmt og hyggeligt lys.

Anonym sa...

Bilderna är jätte vackra!! Barnen!? men dom kan ju få skickas på kort till påsk istället! ;)

Anonym sa...

Anna blandblommoroblad.blogg.se var det som skrev. :)

Sol sa...

Hummlan:Tusen takk!Ja det er på høy tid med julekort nå,hvis man skal glede noen med noen ord før jul ;-}
Julie;Tusen takk!
Hulda;Tusen takk til deg også.jeg er enig med deg,alt trenger jo ikke være så tradisjonelt....selv om jeg liker tradisjonelle julekort også.Ja hun er snill veslejenta mi...
Sarah;Tusen takk!Det er veldig fint lys i lyktene,skikkelig julestemning....Nå skal jeg tenne Telys i dem og se på Jul i Valhall ;-}
Anna;Hjertelig takk....Ja...,det er jo en idè å sende bilder av barna til påske ;-}

Anonym sa...

Väldigt vackra bilder, ser professionella ut!

Sol sa...

Hjertelig takk diddi! ;-}