lørdag, desember 23, 2006

Lille Julaften

Selv om det er Lille julaften har vi ikke rukket å pynte det ordentlige treet ennå,men et lite lysjuletre åynter opp på kjøkkenet vårt. Siden det har vært mye sykdom i huset i det siste,så henger vi litt etter med det meste,og mye må vi bare innse at vi ikke får gjort i år.Men,....å pynte tre skal så klart gjøres. Det skal ungene gjøre om en liten stund (litt assistert av meg kanskje....) I dag har jeg fått kjøpt de siste julegavene,pyntet litt mer i huset og fått handlet matvarer.Så da kan jula egentlig bare komme.
Det har vært hyggelig med alle de koselige hilsenene jeg har fått her på bloggen.Det varmer mye...Og jeg setter stor pris på at mennesker jeg ikke kjenner annet enn via bloggene deres,har så mye omtanke og omsorg. Jeg har ikke rukket å få skrevet kommentarer i bloggene deres,men skal lage en liten julehilsen spesielt til dere ;-}
Håper at dere koser dere på dagen før dagen!

We `haven`t finished decorating the Christmas treee yet,but this little tree lights up our kitchen.My children are going to decorate our tree tonight. We are a little behind with everyting since we have been ill...
I want to say thank you for all the nice comments from all of you. Its great to see that people I don`t know other than through their blogs have so much care.
I hope everyone are having a nice day,the day before Christmas!

1 kommentar:

Haust sa...

Koseleg lys-tre!

Ynskjer deg ei god jul! :)