tirsdag, desember 19, 2006

Julegaver i posten

I dag kom det to spennende pakker i posten, begge to fra vestlandet. Mamma`n var mer spent enn ungene. Jeg har alltid syntes at det er så spennende med julepakker i posten. Slekta min på min mors side kommer fra vestlandet,og vi fikk jo alltid pakke i posten ved juletider da jeg vokste opp.den inneholdt mye rart.Da Besta levde sendte hun pinnekjøtt,mårpølser,finke og blodpølse som de hadde laget sjøl.Og så lå det alltid noen hjemmestrikkede sokker i esken,samt herlige julegaver.....det er gode minner! Vi har klemt og ristet på pakkene som kom i dag ;-},før vi la dem til side, og har kanskje noen formeninger om hva som er inni.......Spennendefor liten og stor!
Det har vært juleavslutning for brytinga også i kveld,og ungene var der å spiste pizza og kaker. Hyggelig å gjøre noe sånt før jul. De har dessverre ikke kunnet være med å trene på et par måneder på grunn av kikhosten,men vi håper jo at de kan være tilbake på treningen etter jul.Det er Norgesmesterskap i mars og da bør de jo være i form...

We got Christmas presents from our family on the west coast in the mail today. The mother was even more excited than the children...I`ve always loved getting presents in the mail, even since I was a little girl.My mothers family come from the west coast,and my Grandmother sent us parcels with all kinds of stuff in it for Christmas....food, presents,knitted socks...
The children went to a party with their Wrestling team this evening.They havent been able to do any wrestling for a couple of months cause of their coughing,but hopefully they will be back at wrestling practise after Christmas.

3 kommentarer:

Sarah sa...

Så spændende med julegaver i posten. Uha jeg er selv slem til at mærke på pakkerne, så jeg siger altid at jeg ikke vil se mine pakker før juleaften. Det skal være en overraskelse.
Utrolig smukt billede du har taget i morges.

Hulda sa...

Det er alltid like spennende med julegavene som kommer i posten. Jeg venter spent på de jeg vet skal komme i min postkasse. :) Flott morgenbilde.

Sol sa...

Hei jenter,og takk for kommentarer.Koselig som alltid. Ja det er alltid spennende med pakker både for liten og stor.Nå er det bare få dager igjen,så får vi se hva som skjuler seg bak de spennende innpakningene. Klem til dere begge.