mandag, desember 04, 2006

Julegardiner - Christmas curtains

Jeg skal ikke henge opp nye gardiner til jul. Det er ikke så lenge siden jeg kjøpte(og hengte opp) de som jeg har på kjøkkenet.Julegardinene mine er cafègardiner og de passer ikke til det opphenget jeg har nå. Derfor så fant jeg fram det røde stoffet som jeg har sydd hjerter av og sydde nye rødrutete bånd til å ta gardinene til siden med...Det ble fint,...og når jeg får pyntet litt mer på kjøkkenet så blir det nok jul der også. Jeg pleier egentlig ikke å pynte så mye til jul før det nærmer seg lille julaften. Juleblomster og julegardiner har jeg i hele Desember,men ikke så mye annet pynt.

This year I won`t hang up my old Christmas curtains. Instead I sewed some new ribbons for my white curtains,of the fabric I used for the red Tilda Hearts. I think it looks nice. It will be Christmas in my kitchen too....eventually ;-}

2 kommentarer:

Mia sa...

Det ble jo kjempefint med de røre båndene. Jeg har faktisk skiftet gardiner på kjøkkenet - fra blå/hvit-rutete til hvite! Kanskje ikke så julete, men en forandring...

Anonym sa...

Det ble flott med de røde båndene! Hovedsaken er jo at det blir en liten forandring. Vi pleier også å vente med pyntingen til lille julaften. Det er vel noe jeg har med meg fra jeg var lita jente.