onsdag, desember 06, 2006

Solen lister seg på tå....,mens man ser på Tv ;-}

Heller ikke i dag er det mulig å få lastet opp bilder på bloggen jeg har vært innom Sarah`s blogg og jeg ser at hun heller ikke får lastet opp bilder...
Det har vært mye sofaligging og tv-titting i det siste...noe bildet skulle illustrere...Håper på å få lastet det opp senere i kveld.

Utrolig nok,i dag listet det seg inn noen solstråler inn i stua, det måtte jo foreviges....Det var deilig å se sola ute,men det varte dessverre ikke så lenge,og nå er været tilbake til sitt gråe,mørke og tåkefylte jeg igjen ;-{


Som dere ser, så funket det endelig å laste opp bilder igjen ;-}

I`m having a hard time uploading my photos today.Tried several times earlier today,but I had to give up. Fortunately I made it this evening ;-} I`ve spent alot of time lately on the sofa in front of the TV with candles on the table. So many strange TV-series during daytime...While I was laying there i saw a ray of sunshine in my livingroom,been a while since last time.We have had bad weather lately. Had to take a photo of it... ;-}

6 kommentarer:

Timotei sa...

Noen ganger tar det utrolig lang tid å få lastet opp bildene, andre ganger fungerer det ikke i det hele tatt. Irriterende ja...Håper du er på bedringens vei.

Sarah sa...

Fine billeder. Ja man bliver helt i godt humør af lidt solstråler i stuen...

Mia sa...

Heldige du som har fått se solen - selv om bare for en stakket stund... Den har vært temmelig fraværende her på mine kanter... Men regn derimot... det har vi nok av!

elin1976 sa...

Sol??? Hvordan virker den? Vi har hatt regn i 4 uker. Sol har det kun vært 2 timer onsdag i sist uke. Håper du får mer sol og snart blir frisk. Klem:o)

Sigruns German Garden sa...

Yes, blogger is sometimes very unfriendly to us! I have days, I can not get in a blog to visit it.

Sigrun

Metteflette sa...

Takk for koselig hilsen i bloggen min! Tenker det gjorde godt med noen solstråler ja! Kunne tenkt meg noen jeg og! Håper du og barna er på bedringens vei og kos dere i førjulstiden :-)