lørdag, desember 02, 2006

2. Desember


Jeg hadde tenkt å legge ut et lite bilde med litt 2. Desember - stemning,men det er helt umulig å få lagt ut bilde ;-{
Nå har jeg prøvd åtteogfjørti ganger,men nei det funker ikke. Prøver å legge ut denne teksten i alle fall,så får vi se om jeg kan legge til bildet i morgen.....
Det er ikke så mye en får gjort når en er syk,men i dag har jeg i alle fall fått pakket inn både jule og bursdagsgaver og fått sendt dem avgårde til familie i Molde.Så om det ikke blir gjort så mye andre førjulsaktiviteter,så er det i alle fall noen som blir glade for å få pakker i posten i neste uke ;-}

P.S I dag fikk jeg til å laste opp bildet som skulle følge gårsdagens innlegg ;-}


I didn`t get to upload yesterdays photo,but luckily I managed to do so today ;-}
I warapped some Christmas and Birthday gifts and sent them to Molde at the west coast of Norway yesterday. I have not been able to do a lot of preparations for Christmas cause I am still ill...,but I am happy that I could send these gifts and make our family in Molde happy ;-}

2 kommentarer:

Mia sa...

Uff, så kjedelig, når ting ikke funker. Jeg sliter litt innimellom med postingene mine også. Håper du begynner å føle deg bedre ihvertfall. Juleaktivitene skrider laaangsomt fram hos meg. Får vel sette inn turboen snart... (kjøpe resten av gavene, sende dem, skrive julekort, sende dem, vaske, bake etc... Har faktisk tenkt å prøve det med appelsinskivene imorgen. Får se om det blir noe posting av det!)

Anonym sa...

Stakkars deg, er du syk enda? Høres slitsomt ut, men du må nå bli frisk en dag. Du får bare ta det med ro og prøve å slappe av, selv om det ikke er lett på denne tiden av året. Ønsker deg fortsatt god bedring, og har deg i tankene. Klem fra meg.