onsdag, desember 20, 2006

Fire dager igjen.... - Four days left

Datteren og jeg har julepyntet littegrann i kveld. Jeg har endelig følt meg såpass at jeg har kunnet støvsuge og vaske litt også....OG så har jeg til og med være en liten tur på byen med moren min for å handle litt julepresanger. Det kommer ikke til å bli noe julestress her i år,det kan man ikke når man har vært syk i over fem uker,men vi kan gjøre det litt koselig rundt oss. Pynte juletre og lage litt god julemat,og så er det viktig at ungene får pakker selvfølgelig ;-}
Denne koselige juleløperen fra Sia fikk jeg i fjor til jul.I dag var jeg inne i en blomsterforreting,der de selger litt av hvert,og der fant jeg to brikker i samme mønster som jeg skal pynte kjøkkenet med.
Håper at dere er i rute med jule-gjøremålene deres ;-}

I managed to do some vacuming and cleaning today,and my daughter and I also did some decorating for Christmas tonight.When you have been ill for five weeks,you just have to take it easy....I went to town with my mother,and we did some shopping for Christmas.So many beautiful things to look at(and to buy) in the shops......I got this table runner last Christmas,and today I found two more with the same pattern in a flowershop. They will look nice in my kitchen.

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så heldig du var som fant brikker i samme mønster som den duken du hadde. :) Jeg har akkurat maken til dine prinsessekrone telysglass. De er så fine. :)

Ellie sa...

Huff og huff, høres ut som dere har hatt litt av en sjau med kikhoste! Håper det snart blir bedre! Det ble iallefall god julestemning med den løperen. Ha en fin torsdag!

Anonym sa...

Så bra at du føler deg bedre. Det blir jul uansett, vet du. Tror faktisk det blir en enda bedre jul når en ikke har stresset sånn på forhånd. Da har en mer overskudd til å nyte julefreden tror jeg. Kos dere med de siste juleforberedelsene!

Anonym sa...

Dumt at du ikke har vært så bra, men fint at det går bedre nå. Håper du kan kose deg videre nå! Takk for kommentar i bloggen min :0) Ønsker også deg en fin og koselig JUL :0)