tirsdag, mai 01, 2007

1. Mai-det er vår, vår,vår!!!!

Heggen blomster så vakkert.
Et bidrag til Naturbildealongen

Det meste går i 100 her for tiden,men jeg rekker å registrere at det er vår i alle fall ;-} Det har vært sånn en vakker 1. Mai. Vi har vært en tur på byen for å se datteren spille i korpset. Besteforeldrene fra vestlandet har kommet på besøk, og etter at spillingen var ferdig, gikk vi på restaurant å spiste middag. Alt blomstrer for tiden, plommetrær, morelltrær og Heggen står så fin, og dufter deilig.

På bildet under ser dere et av plommetrrne.En sommerfugl har funnet de nydelige blomstene temmelig forlokkende.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Så hærlig en tid det er når alt blomstrer, duften av blomstene...
Kan nesten kjenne det helt hit, vi har bare innevær enda - men vi får nok sol vi også...
Men i drivhuset blomstrer klokkebusken som bare det...

Ha en flott kveld...

Lime sa...

Uuunderbart vackra foton! Ha en skön vecka!

Tone sa...

Så fine foto du har lagt ut. Her har du jo gjort det fine lekkert!

Anonym sa...

Så nydelige bilder! Ja, det går litt i hundre her hos oss også. Har konfirmasjon på søndag vi også og det er en del som skal ordnes ja...I går fikk jeg det for meg at det måtte være blomster i krukker på trappa. Har aldri planta så tidlig før da, så nå driver jeg og bærer de tunge krukkene inn i gangen hver kveld i tilfelle kuldegrader...

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt otroligt vacka foton!!! Mari.

Hem och Lycka sa...

Superfina kort, vad duktig du är på att fota!!

litenIda sa...

Det er så herlig med så fint vær, synes jeg! Alle disse blomstene.. Det er en busk utenfor inngangen her.. Jeg vet ikke hva den heter, men hver gang jeg går forbi lukter det bare helt nydelig!

Du tar utrolig flotte bilder!

Anonym sa...

Nydelige bilder!

Ønsker deg en strålende god helg:))

Susan sa...

Beautiful!

Anne Grethe sa...

Mmm - nydelig!

Mia sa...

Åh, så vakkert med de nydelige blomstene, sommerfuglen og den blå himmelen. Det har vært en fantastisk vår så langt, selv om det regner litt akkurat ikveld hos meg, men det er faktisk nokså kjærkomment (har vært tørt lenge). Håper du har hatt en fin helg Sol, og nå er vel konfirmasjonen også overstått (det var idag, eller...?)

Ellie sa...

Nydelige bilder! Det er så herlig når frukttrærne blomstrer!

Anonym sa...

God morgen!

Skapet kjøpte jeg for noen år siden hos en interiørbutikk som heter Azur, har bestilt meg et nytt ett, men der er det kryss sprosser....har egentlig ikke råd men....Det skapet har jeg bestilt gjennom Molly's Heaven, hun kan skaffe det meste...

Barbara sa...

These are pretty.