torsdag, mai 10, 2007

Konfirmasjonsdekorasjon ~ Flowerdecorations

En liten smak av hvordan blomsterdekorasjonene på festbordene så ut...
Sønnen fikk en blomsterdekorasjon av kollegaene mine på jobben, og jeg bestilte to til som var likedan. De var (er) utrolig flotte, og jeg ble kjempefornøyd. Festbordet gikk i blått, hvitt og grønt. Bordkortene hadde jeg laget av cd-plater som jeg printet ut navn, bilder av konfirmanten som baby,og et ganske nytt.Samt at jeg også satte på konfirmasjonsdatoen...de ble kjempefine.Skulle jo selvfølgelig hatt noe på cd`ene også.....Gjestene fant ut at de kunne legge inn bilder fra konfirmasjonen på cd`ene sine ;-} Skal se om jeg kan få lagt ut bilde av det senere.
Tusen takk for hilsener på bloggen i forbindelse med konfirmasjonen!

A photo of the flowerdecorations for my sons confirmation....We had three of these on the tables. One of them we got from our collegues at work. They were just beautiful.....



12 kommentarer:

Ellie sa...

Gratulerer med vel overstått! :-) Blomsterdekorasjonene var nydelige!

n o r d i n g å r d e n sa...

Jättevacker blommsterdekoration!!!
Ha en bra helg,

Mari.

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått!!

God helg, en rolig helg håper jeg!

Lime sa...

Fantastiskt vackra blommor! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Gratulerer med vel overstått! Blomsterdekorasjonene er nydelige. Vi skal i konfirmasjon i morgen til ei tantejente/fadderbarn. Nå skal jeg til å bake kake og etterpå skal jeg hjelpe min søster å pynte bord :)
Ha en fin dag, Sol!

Anonym sa...

Så flott, nydelig farge...
Gratulerer med vell overstått konfirmasjon...

JULIEK sa...

Så flott det så ut dette. Vil gjerne også se cd bilder : )

Susan sa...

Very beautiful indeed!

Mia sa...

Så vakre blomster, Sol! Sikkert et minne for livet.. konfirmasjon med konfirmanten, gjester, taler, pynt, gaver, bilder og det hele...

Angående hekleteppet mitt, så har ikke jeg noen oppskrift å gå etter... Har liksom prøvd meg fram litt selv, og vet egentlig ikke hva alle disse maskene heter engang... Men Aina i Moderncountry fant vist en oppskrift i Tussilago sin blogg. Verdt å prøve.

FO - 2 sa...

Delikate dekorasjoner! (:

Hemmelig Gave Along sa...

Så er det snart klart for en ny runde i Interior Give alongen. Se mer info på IGA sin egen side :-)

Sol sa...

Tusen hjertelige TAKK! alle sammen.
Det er virkelig et minne for livet å ha en slik konfirmasjonsfest...og så er det så koselig å samle venner og familie rundt seg til en fest,det er det så alt for sjelden man gjør...
Jeg skal vise bilde av CD-platene Julie.
Mia;Jeg fant en oppskrift i et gammelt blad, så nå er jeg i gang ;-}
Penless thoughts,Thank you very much.