onsdag, mai 30, 2007

Heldige meg... ~ Lucky me....

I dag var den her - pakken fra min hemmelige venn. Og vennen er skikkelig hemmelig, for jeg har ikke en anelse om hvem det er som har sendt gaven....?? Jeg tror ikke jeg greier å finne det ut ved hjelp av litt detektivarbeid en gang ;-} Klikk på bildene for å se dem bedre.....


Tre vakkert innpakkede gaver.....Den hemmelige vennen min har vært så snill at hun hadde pakket in en gave til datteren min også, og gjett om et var ei jente som ble superglad. Hun hadde nesten ikke tid til å vente med å pakke opp til jeg fikk tatt noen bilder.... ;-} Hun fikk den herlig duftene lille såpen og Country living- kortene som dere ser på bildet under. Nå kan hun sende små kort til venner og familie. Tusen hjertelig takk og en stor klem fra henne!

Til meg hadde min utrolig snille hemmelige venn sendt en vakker glassklokke med skål til, også jeg som er så glad i slike glassklokker da......

Inni den andre pakken var det en blomsterpinne i sink som jeg kan skrive på..., og mynte som jeg skal så i en potte. Det var med et vakkert kort med beskrivelse på hvordan man skal plante og få plantene fine...Lurt! Jeg fikk også en pakke med tørket mynte, som jeg regner med kan brukes til te. Sikkert ikke dumt i dag som jeg måtte gå hjem fra jobb med skikkelig rennende nese og begynnende forkjølelse ;-{

Sist men ikke minst var det en pakke med flotte servietter fra Cult Design!!! Jeg er jo totalt forelsket i Cult Design produkter så det passet jo kjempegodt.

Jeg er så totalt takknemlig og glad for alt sammen, jeg mangler ord egentlig, og føler at du fortjener en god varm klem. Den er herved oversendt via tankene ;-} Tusen, tusen takk snille du!

I recieved my gift from my secret friend today,adn I am so very pleased.I loved everything she sent me. She even sent my little girl a gift! She got a beautiful little soap with a lovely smell and some Country Living note cards. I got some Mynth seeds to plant in my garden or in a pot.And lovely napkins from Cult Design, I love products from Cult. I also got som dried Mynth herbs,and a beautiful glass....., which I don`t remember the name in english.....hmmm...Somebody help me..?

Anyway. I am so happy and thankful for the gift! Thank you very much my secret friend, you deserve a hug!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jeg er enig; dette var en utrolig koselig og lekker gave. Så mye og så variert. En veldig snill hemmelig venn har du, skjønner godt at du er takknemlig!!

Anonym sa...

Så lekker gave, og så lekkert pakket inn...Alt var like nydelig, og så snilt å huske på datteren din også!

Kjempe fin gave!

Line sa...

For en flott og sommerlig gave du har fått!

JULIEK sa...

For en kjempeflott gave du har fått. Lekre saker : )

Eva Agnes sa...

Så fina paket du fått. En glasklocka! Jp, jag tackar jag. En god helg önskar jag dig också.
Kramar Eva Agnes

Solstad sa...

Veldig koselig pakke du fikk...og så artig at datteren din også fikk gave, det var en kjempesnill hemmelig venn! :)Jeg venter spent på min pakke :-D

Ha ei fin helg! Klem.