fredag, mai 18, 2007

Litt interiør igjen...~ Some interior again....



Det er mye som gjenstår av pynting og dekorering etter oppussingen i vår. Jeg har lyst til å ta det litt over tid, og ikke "panikkjøpe og panikkhenge opp" ting.
Her er min gamle kjøpmannsbenk som skal bli hvit om ikke så alt for lenge håper jeg. Malingen har jeg kjøpt inn for et par mnd. siden............
Hyllen over benken er en glasshylle fra IKEA, dessverre hadde de ikke flere hvite hylleknekter igjen, så jeg måtte finne noen i den lokale byggeshoppen,men finner jeg noen som er finere (litt mere profilerte), så bytter jeg dem ut...De grønne lysene og de grønne nellikene er pynt fra konfirmasjonsdekoreringen som ble holdt i limegrønt og blått. Vasen og telysestakene er fra svenske Cult design.

Still alot left to do after our redecorating this spring,and I am going to pant this one white soon, at least I hope to have enough spare time to do so. I bought the paint two months ago,and still haven`t had the time. The glass shelf is from IKEA. The lime green flowers and the candles are from the decoration for my sons confirmation, it was held in blue and lime....

3 kommentarer:

FO - 2 sa...

Kjøpmannsbenken blir nok fin i hvitt. I stil med det andre.
Men, du kjenner sikkert til de tre T`ene... Ting tar tid.
Og man bør vel ta seg tid også.

Kjempefin collage under her med 17 mai bilder.
Vel overstått. Håper at du hadde en fin dag.

Skjønne rosa blomster også.

Ønsker deg en nydelig fredag. (:

JULIEK sa...

Koselige interiørbilder. Har selv endel prosjekter på gang, men det tar jo litt tid. Hadde håpt å male litt ute, men været har ikke tillatt det.

Susan sa...

So lovely. Very elegant and simple. I like the lime green.