tirsdag, mai 15, 2007

Jeg har deg i tankene......~ You are in my thoughts

Tankene mine går til mamma`n min som akkurat nå ligger på operasjonsbordet i en annen by.......

Samme helgen som konfirmasjonen var, kjøpte jeg en vakker bukett med rosalilla roser. Jeg har aldri sett denne fargen på roser før, og ble helt betatt... Buketten har blitt behørig fotografert ;-}

My thought are now with my mother who`s in another town, having a big operation....

I bouht a lovely boquet of pinklilac roses last weekend. I haven`t ever seen roses this colour,and just had to bring them home ;-}

6 kommentarer:

Betty Jo sa...

Oh My! How gorgeous is your rose photo. The color is exquisite. My favorite roses are pink, white, or yellow. For 37 years my husband has always brought red ones! I don't mind though, I love him for bringing roses, no matter what the color. xoxo

GAWO sa...

Et nydelig bilde. Rosen ser helt tynn og sprø ut og fargen er nydelig. Du har fått alt så fint fram i bildet.

FO - 2 sa...

Håper det går fint med mamma`n din. Alle mammaer fortjener slike vakre blomster... (:

Anonym sa...

Varme tanker til mammaen din....


Nydelig rose, må komme meg avgårde og kjøpe litt blomster, er en stund siden jeg har hatt en bukett nå, siden alt har stått på hodet...

Sol sa...

Åh, tusen takk for slike koselige hilsener....Jeg snakket med mamma`n min nå i kveld, og alt hadde gått bra heldigvis.Nå er det hvile og opptrening som gjenstår;-}
betty joe;Thank you! I think your husband is so kind, and red roses are absolutely fantastic...especially given to you by someone you love ;-}

Ellie sa...

Godt at det gikk bra med operasjonen til moren din! Rosen var nydelig, og det blir teppet du hekler også!