mandag, november 10, 2008

Bursdagspute ~ Birthday Pillow

Min gode venninne, som så tragisk mistet først mannen sin, så huset i en brann to måneder etterpå, hadde bursdag i går ;-} På lørdag rakk jeg å sy en pute til henne før forkjølelsen satt inn. Jeg håper at puten vil passe inn i det nye huset de skal bygge. Hun ble i alle fall kjempeglad ;-}

Jeg pyntet puten med et av bildene mine og et lite sitat som jeg synes passet til henne. Hun har vært utrolig sterk og tøff i tiden etter at dette hendte.


My good friend who lost her husband just after New Year,and her house in a fire two months later, celebrated her Birthday yesterday. I managed to sew a pillow for her on Saturday before I got the cold ;-} I hope that the pillow will look good in the new house that they are going to build. I am so happy that she liked the pillow. I ironed on one of my own photos and a quote that I thought was just perfect for her ;-}

8 kommentarer:

h.espe sa...

Hei på deg!
Så utrolig flott pute. Denne vil nok mottaker bli veldig glad for! Litt av en skjebne din venninne har måtte oppleve - godt da å ha venner som deg, som lyser opp... :o)

Ha en flott dag videre!

Klemmer fra Hildegunn

Hem och Lycka sa...

Vad gulligt av dig, kudden är verkligen jättefin! Livet är verkligen grymt mot en del, vilken tragedi din väninnan har gått igenom.. kram

Randi sa...

Men så var jo den puta bare helt råfin også!!

Ha en superfin Mandag

Synnøve. sa...

Flotte puter må eg si.
Klems synne.

Vibeke sa...

NYDELIG!Fantastisk vakkert....
Personlig og varmende gave!

Ønsker deg god bedring :o)
Klem og kos fra Vibeke.

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.

Nydeleg pute du har laga til naboen din.
Det er godt med kjekke og snille naboar:)
Eg har ei lita utfordring til deg på bloggen min om du har tid og lyst til å sjå på den.
God betring forresten.
Klem H.

tinemor sa...

For ei nydelig pute!!!
Så skjønner godt venninna di ble glad.
Ingenting er så flott som noe som er laget personlig til mottakeren!
Flink du er
Klem

Norwegian wood sa...

Nydelig pute som ga meg inspirasjon til en venninnegave.
Er motivet strøket på?