onsdag, november 05, 2008

Kitchen Poetry # 4


Det virker som jeg bruker kjøkkenet mitt til alt annet enn matlaging for tida....
Jeg kjøpte litt tørket mose her en dag. Den tenkte jeg skulle bruke til dekorering når når det nærmer seg jul. Den grønne dype fargen er nydelig. Jeg synes det ble fint sammen med det hvite lyset og båndet i dne nye blomsterpotten min.
Seems like I use my kitchen for everything else than cooking these days.........
I bought some dried moss the other day thinking taht I wanted to use it for decorations. I love the green colour, and it looks great with the white candle and the ribbon in my new flowerpot.

4 kommentarer:

tinemor sa...

Helt enig.
Det ble kjempefint!!
Flink du er.
:-)

raining sheep sa...

Wow, that is so pretty it would make a most excellent Christmas card.

Bonnie sa...

That is a beautiful display !! I love it !!! Well done. I'll have to try making something similar !!

Synnøve. sa...

Så fint det blev.
Synne.