lørdag, november 08, 2008

Sommerminner ~ Summer Memories


Litt tidligere i kveld satt jeg og lette gjennom den eksterne harddisken etter bilder som jeg skulle bruke på ei pute jeg har sydd i dag. Da jeg satt sammen bildene i et Worddokument for utskrift,så det ut som en collage og det inspirerte meg til å lage denne collagen.... ;-}
I am going to make apillow with my prints of my own photos. I was looking through my HD for photos amd placed them in a Word document. They looked like a nice collage and the photos inspired me to put together this very summery collage....

2 kommentarer:

Hulda sa...

Åh, så nydelig collage! Den blå fiolen var virkelig skjønn! Flott sammensatt collage.

Tove sa...

Du verden kor flott bloggen din har vorte sidan sist eg var innom! Collagen var alldeles nydeleg! Det er godt å leite fram litt sommarminner når vi går mot ei mørk og lang årstid. Her er det forøvrig vårstemning i dag, med 12 herlege plussgrader og solgløtt! Ha ein fin søndag!