søndag, oktober 01, 2006

Loppefunn igjen - Another Flea Market

Japp, så har jeg vært avgårde på et lite loppemarked igjen....Jeg som aldri har vært på loppemarked før i år... ;-} har vært på fire stykker de to siste ukene. Og når helgen nærmer seg ser jeg hele tiden i avisen etter Loppis annonser. Jeg fant disse to glassvasene. Den til høyre er mye større enn vasen til venstre,selv om det ikke ser sånn ut her. Fatet som vasen står på er også et av gårsdagens funn. Jeg fikk også med meg hjem en liten kommode,som skal pusses opp ved tid og anledning, pluss en kakeboks, noen små glassasjetter og et par andre små asjetter.

De fire dype tallerknene på bildet over, fikk også et nytt hjem....

Disse kan vel brukes til å sette små kubbelys på......

Tre glassasjetter kan vel være "kjekt å ha". Det finnes et par slike i kjøkkenskapet mitt fra før. De har jeg arvet etter besteforeldre, og de er litt større enn disse.

Til slutt et firkantet lite fat som kan brukes til..................,tja, litt av hvert ;-}

Saturday I went to a Flea Market again and bought these items...It`s a bit funny, because I`ve never been to Flea Markets before, and the last few weeks I`ve been to FOUR,and I keep looking in the newspaper for Flea Markets in the area.

5 kommentarer:

Tone sa...

Nydelige ting du har funnet, likte spesielt de rosa tallerknene, de er bare skjønne... :-)

Haust sa...

Nydelege loppefunn! Vasane er berre supre, håper eg og kjem over noko slikt på loppemarked ein vakker dag! :)

Timotei sa...

Så mye fint du har fått tak i! Likte spesielt godt de blå asjettene som du skal bruke til kubbelys. Ser engelske ut, synes jeg.

Anonym sa...

Så mye fint, de fatene var jo bare kjempe fine!!!

Sol sa...

Takk for kommentarer! Jeg ble veldig fornøyd med loppefunnene mine denne gangen. Vasene er kjempefine. I dag har jeg levert ting på loppemarked selv....en må jo få tømt litt så man har plass til alt det man kjøper ;-}